כותרות אחרונות
Search

מסממני בהלת הקניות ברשתות השיווק – ביקוש גדל לשימורים.

צילום: יח"צ יכין

 

מסממני בהלת הקניות ברשתות השיווק- ביקוש גדל לשימורים.

במפעל יכין החלו בימים אלו לעבוד מסביב לשעון- 24 שעות ביממה כדי לעמוד בביקוש למוצרי שימורים ובשבועיים האחרונים שיווקה החברה למעלה מ-6 מיליון מוצרי שימורים (שרובם נחטפו ע"י הציבור)

חב' יכין הינה הספק המוביל בשוק בתחום שימורי ירקות ועגבניות ומייצרת כ-250 מוצרים שונים.

 

מסממני בהלת הקניות ברשתות השיווק- ביקוש רב למוצרי שימורים בעלי חיי מדף ארוכים.

 

במפעל "יכין" שבאלון תבור החלו בימים האחרונים כ-170 עובדי החברה לעבוד 24 שעות מסביב לשעון כדי לעמוד בביקוש ולמלא את המדפים המתרוקנים ברשתות השיווק.

 

פיני גורביץ', מנכ"ל חב' "יכין", שהינה החברה המובילה בישראל בשוק השימורים, מציין שבשבועיים האחרונים שיווקה החברה למעלה מ-6 מיליון מוצרים ממגוון של 250 סוגי מוצרים שונים.

 

צילום: יח"צ יכין

 

כאמור, לאור הביקוש החברה תמשיך לעבוד בקצב הייצור הנ"ל ואף תגביר את כושר הייצור לקראת חג הפסח.

 

המוצרים המבוקשים ביותר הינם תירס, חומוס ורסק עגבניות.

 

את חומרי הגלם החקלאי מקבלת חברת "יכין" ישירות מהחקלאים המגדלים עבור החברה זנים עפ"י מפרט איכות אותו דורשת החברה. כל המוצרים הינם ללא חומר משמר, ללא צבע מאכל, בריאים ובעלי ערך תזונתי, ורוב מוצרי החברה זכאים ל"חותמת ירוקה".