כותרות אחרונות
Search

מסעדת הארנב הלבן שף בר, מתברכת תפריט לטיני חדש

תפריט לטיני חדש במסעדת הארנב הלבן

מסעדת הארנב הלבן שף בר, ידועה כמעוז הקהילה הלטינית ובכל סופ"ש פוקדים אותה עשרות סועדים שנהנים מריקודי סלסה בכל ערב שישי ומתפריט על טהרת המקצב הדרום אמריקאי לאורך כל הסופ"ש.

לאור הצלחת הליין הלטיני מודרני בניצוחו של השף הקולומביאני ג'וני חיל. כבר מהחודש יכבשו המאכלים גם את ימות השבוע ולצד המנות המוכרות והאהובות ניתן יהיה למצוא בתפריט החדש את מנות הדגל של המטבח הלטיני והכל במחירים השווים לכל כיס –  מנות ראשונות החל מ18 ₪ מנות עיקריות החל מ36 ₪ .

בתפריט המחודש יוכלו הסועדים ליהנות מאמפנדס קולומביאנית ממולא בבשר בתוספת סלסה, ארפה ממולאת בגבינה בתוספת בשר בקר או עוף, פטקאון (זן בננה טרופי ) בשר בקר או עוף על מצע בננה בתוספת גוואקמולי, נקניקיות צ'וריסוס מקסיקניות על הגריל עם כרוב ואיולי חזרת, פאייה פירות ים תבשיל אורז ספרדי, כבד עוף ברוטב טיה מריה עם ריבת שאלוט, חזה עוף על הגריל במירנדה אדובו אינדיאני, צ'ורוס בקינמון וסוכר, מוגשים עם פונדו שוקולד בלגי ומנות טעימות נוספות.

shafan 1

לצד המנות העיקריות מציעה מסעדת הארנב הלבן שף בר גם  קוקטיילים מקוריים, עשירים ומיוחדים במחירים אטרקטיביים במיוחד החל מ18 ₪ בלבד.

בין הקוקטיילים ניתן יהיה ליהנות מקוקטייל הכובען המטורף –שוט לוהט של קירסאו כחול ואבסינט , הזחל אניס, סירופ שקדים, סאוור ופלגרינו לימון. הארנב וודקה וניל, ליקר קוקוס סאוור ומיץ אננס.

אודות המסעדה:

מסעדת הארנב הלבן שף בר ממוקמת במתחם הבורסה, אהליאב 8, רמת גן, נכנסת לשנתה השנייה  ופועלת במתכונת מלאה בכל ימות השבוע מהשעה 12:00 עד 11:00 בלילה או עד אחרון הסועדים

במקום ניתן ליהנות מחניה בשפע ושירותי לבבי ומקצועי לצד אלכוהול במחירים נוחים במיוחד ואווירה יוצאת דופן וביתית.

שף המסעדה הנו ג'וני חיל שהתמחה ב "קאסה קולינרי" במילאנו ובקולומביה בעברו היה שף הבית של מסעדת "אושן בר פירות ים", "מסה", "מיקה", "מריו דה קובה", "רק בשר", "מנדיס", "ביסטרו 56 ".

טלפון להזמנות : 03-9111222