כותרות אחרונות
Search

מסעדת רטרו פנקייק מתרחבת ופותחת סניף שני בקניון "כפר סבא הירוקה " בכפר סבא

מסעדת "רטרו פנקייק" מתרחבת והופכת לרשת

מסעדת "רטרו פנקייק" הייחודית מראשון לציון מתרחבת ופותחת סניף נוסף בעלות של מיליון וחצי שקלים בקניון כפר סבא הירוקה

רשת הפנקייק המשפחתית שפתחה את המסעדה הראשונה שלה באזור ראשון לציון מערב (סמוך לקניון הזהב"), מגיעה לאזור השרון ומביאה עמה את המנות המוכרות והאהובות הכוללות מגוון רחב של פנקייקים מלוחים ומתוקים במגוון טעמים מיוחדים בהם גם ללא גלוטן ומנות טבעוניות.

הסניף החדש משתרע על  פני כ-400 מ"ר הכוללים 80 מקומות ישיבה בפנים המסעדה ועוד 120 מקומות ישיבה במרפסת שמש ענקית המשקיפה אל הנוף הנשקף מגג הקניון. פנים המסעדה מעוצב לפי צו האופנה בשנות השבעים, שמונים בארצות הברית, וכבר בכניסה אתה מרגיש וואוו אחד גדול. 

באירוע הפתיחה שהתקיים ביום שישי האחרון, הגיעו ל "רטרו פנקיק" המוני תושבי אזור השרון, בהם גם אנשי תקשורת רבים שצפו בהופעת רוק מהממת וטעמו ממגוון הפנקייקים בטעמים מלוחים ומתוקים שהוגשו לשולחנות. האווירה הייתה מחשמלת ומזמינה, השירות היה אדיב והעתיד צופה למקום החדש הזה הצלחה רבה. מומלץ בחום !!

retro 5

בתפריט ניתן למצוא פנקייקים מתוקים ומלוחים, סלטים וטוסטים. ביניהם מנת "לילה לבן"- פנקייק עם קרם נוגט לבן חם, סירופ שוקולד, פניני שוקולד ומקופלת לבנה. "פנקייק שטרודל" המוגש עם תפוחי עץ, קרם פטיסייר, צימוקים, אגוזי מלך, קראמבל וכדור גלידה וניל, מנה זו מגיעה גם בגרסאות ללא גלוטן וטבעוני ו-"קופה בננה פקאן"- פנקייק עם קרם לוטוס, פקאן, סירופ קרמל וכדור גלידה בננה מצופה שוקולד. 

retro 3

מבין מגוון הפנקייקים המלוחים: "פנקייק רטרו"- מוקרם עם גבינת שמנת, סלמון מעושן, בצל וביצת עין."פנקייק צ'רלי וחציל" טחינה, גרגירי חומוס, בצל מטוגן, חציל מטוגן וביצה קשה ועוד……

retro 4

טווח מחירי המנות במסעדה נע בין 22 – 48 שקלים. בנוסף, רטרו פנקייק מציעה ארוחת בוקר הולנדית מפנקת הכוללת 4 מיני פנקייקים לבחירה, לחם קסטן, סלט אישי, שתי ביצים עם תוספת לבחירה, מטבלים ושתייה חמה וקרה. כמו כן, תפריט בירות ושתייה חריפה.

בדומה לסניף בראשון לציון גם הסניף בכפר סבא מתאפיין בעיצוב רטרו ייחודי הנותן לסועדים את התחושה כאילו נכנסו לדיינר אמריקאי אותנטי בשנות השבעים שמונים, עם כלי נגינה התלויים מהתקרה, קטעי עיתונות ישנים, בובות, תמונות ופרטי אספנות נדירים כדוגמת מכונת תקליטים, אקורדיון, חצוצרות, רדיו ועוד…  

retro 2

כחלק מהאווירה המיוחדת בסניף החדש, עתידות להתבצע במקום בכל שלישי ושישי הופעות חיות משעות אחה"צ ועד הלילה. 

דורון שוורץ מבעלי "רטרו פנקיקי" :אנחנו שמחים להגיע לכפר סבא ולהביא לתושבי האזור את המוזיקה, האווירה וכמובן את הפנקייקים שלנו, הרצון להפוך לרשת היה קיים מיום פתיחתה של המסעדה הראשונה בראשון לציון ואני שמח שכפר סבא היא העיר בה פתחנו את הסניף השני"

רטרו פנקייק, קניון כפר סבא הירוקה, רפופורט 3 כפ"ס קומה 2

שעות פעילות המסעדה: א'-ד' 09:00 – 01:00, ה' – ו' 09:00 – עד לקוח אחרון, ש' 10:00 – 01:00

דף פייסבוק