כותרות אחרונות
Search

מעצבי העל קארים ראשיד, פיליפ סטארק ואנטוניו צ'יטריו מציגים את מוצרי קבוצת Notaly יבואנית Hansgrohe ישראל בפסטיבל העיצוב במילאנו

 

בתמונה: מעצב העל פיליפ סטארק מציג את ברז הנס גרוהה – צילום: קבוצת נוטלי

אוהד לוי, הבעלים של  קבוצת נוטלי, היבואנית הרשמית של המותג  הנס גרוהה ישראל, ומטבחי רציונל הגרמניים, נחת במילאנו לפסטיבל העיצוב הכי חם שיש בתחום: Salone del Mobile Milano.

קבוצת נוטלי שמציגה בתערוכה מגוון מותגים נהנתה מביקורו של לא אחר מאשר המעצב הבינלאומי המדובר ביותר בימים אלו, קארים ראשיד. ראשיד המוכר בזכות היותו אחד ממעצבי העל היותר צבעוניים בעולם העיצוב וידוע בחיבתו לצבע הוורוד, לא איכזב, וכשהוא לבוש בחליפה ורודה הגיע להציג מטבח חדש וייחודי פרי שיתוף פעולה עם חברת המטבחים היוקרתית רציונל גרמניה. הצגת המטבח נעשתה בפני מאות אדריכלים ובעלי עסקים מכל העולם.

אבל בזאת לא תמו האירועים החגיגיים של קבוצת נוטלי. אוהד לוי הבעלים אירח את המעצבים הבינלאומיים הידועים פיליפ סטארק ואנטוניו צ'יטריו, שהסבירו לקהל על ברזי הנס גרוהה – אקסור היוקרתיים והציגו את העיצובים החדשים שלהם למותג הברזים.  בסופם של האירועים התפנו המעצבים לתצלום משותף וחיוכים למצלמות.

notaly 1

מימין לשמאל: תומס קלי מנהל שיווק עולמי של רציונל גרמניה, מעצב העל קארים ראשיד, ואוהד לוי הבעלים של קבוצת נוטלי.- צילום: קבוצת נוטלי.