כותרות אחרונות
Search

מעצבת האופנה טל קדם משיקה את קולקציית שמלות כלה באירוע ראשון מסוגו בישראל ! 29.08.2018 יום ד' בשעה 18.30 בגן האורבני

לרגל השנה החדשה, מעצבת האופנה טל קדם משיקה את קולקציית שמלות כלה באירוע ראשון מסוגו בישראל ! 

מעצבת האופנה הישראלית, טל קדם גאה להשיק את קולקציית שמלות הכלה לשנת 2019 באירוע בוטיק בשילוב תצוגת שמלות  כלה ראשון מסוגו בישראל !

 

הונג קונג, שנחאי, ברלין, לונדון, ניו יורק ומילאנו הן חלק קטן מבירות האופנה שנכבשו על ידי העיצובים הנחשקים של טל קדם. עיצובייה זכו לפופולריות רבה היות והם מאופיינים בנגיעה אישית, סטייל יוצא דופן ופורץ דרך בתחום, כל זאת  כדי לתת מענה לכלות בוגרות,  תוך שימוש בבחירת בדים איכותיים ובתפירת עילית שכל זה במטרה שהכלות ירגישו נוח לרקוד ולחגוג בשמלתן בערב הכי משמעותי של חייהן.

 

צילום: יח"צ

 

לרגל ההשקה הנכם מוזמנים להרמת כוסית ונשף קוקטיילים חגיגי שיתקיים בתאריך ה-29.08.2018  יום ד' בשעה 18.30 בגן האורבני, דרך שלמה 38 ,תל אביב יפו.

האירוע יתקיים בחסות המאפרת יערה מרדכי, מעצב השיער  דקל בן ציון ומעצבת התכשיטים המובילה שגית רביבו.

אל האירוע צפויות להגיע כלות עתידיות, מפיקי אירועים, צלמים, מאפרים, מובילות דעה, סטייליסטים וידוענים מתחום האופנה.

במהלך האירוע יוצגו גם תכשיטים חדשים של המעצבת שגית רביבו, יינתנו הטבות והנחות מיוחדות למתחתנים ולמפיקים.

 

ההשקה פתוחה לקהל הרחב והמוזמנים יוכלו ליהנות מאירוע ראשוני מסוגו בישראל המשלב אופנה משובחת ואינטליגנטית עם מוזיקה טובה של  D.J שקד דוידוביץ שתנגן לאורח כל האירוע כולל מסיבה לתוך הלילה.

 

*** האירוע פתוח לקהל הרחב ועל המוזמנים להגיע בקוד לבוש רשמי שחור או לבן או אדום בלבד!***

*** עלות כניסה לאירוע 30 ₪ ומקנה השתתפות בהגרלה על שמלת כלה בשווי 12,000 ₪ ***

לינק לרכישת כרטיסים:  https://eventbuzz.co.il/lp/event/talkedem2019

 

צילום: יח"צ

 

על טל קדם:

טל קדם (36 ) הינה מעצבת שמלות כלה בעיצוב אישי עם דגש על שמלות ייחודיות ונועזות. קדם עוסקת כבר יותר מעשור בתחום של תדמיתנות ואופנת נשים עם אהבה מיוחדת לתחום של שמלות כלה. מתחום התדמיתנות ואפנת הנשים היא מביאה ידע מקצועי ויכולת לראות איזו גזרה תתאים בדיוק לכל כלה, אילו בדים יחמיאו לה ביותר וכיצד ליצור את השילוב המדויק לתפירת השמלה המושלמת עבור כל כלה בפני עצמה. בשלוש השנים האחרונות קדם החליטה להתרכז בשמלות כלה בלבד ושנים אלו היו פורצות דרך בתחום וקפיצה אדירה לבוטיקים ולקוחות מכל העולם בזכות היחס האישי והעיצובים החדשניים. קדם מזמינה אתכם לבוטיק אופנה ראשון מסוגו בישראל !