כותרות אחרונות
Search

'אייסלנד' ! החלקה על הקרח לכל המשפחה ב'ארנה' בירושלים – 8.7.2018 עד 31.8.2018

'אייסלנד' בארנה ירושלים !

החלקה על הקרח לכל המשפחה ב'ארנה' בירושלים

8.7.2018  עד 31.8.2018

א'-ה' בין השעות 09:00-22:00 ובימי שישי בין 09:00-15:00

 

הטמפרטורות מטפסות מיום ליום, החום הופך מעיק והגרוע מכל עדיין לפנינו…אז אם גם אתם מחפשים פתרונות יצירתיים לצנן את הגוף קבלו את האייסלנד.

 

החל מה-8.7.2018 מזמינה חב' אריאל זו השנה השנייה את הקהל הרחב לפעילות הכי צוננת בארץ – מתחם החלקה על הקרח – 'אייסלנד' – באיצטדיון ארנה בירושלים המארח במהלך השנה מופעים, משחקי כדורסל של הפועל ירושלים, אירועי ספורט תחרותיים, כנסים ועוד…

 

מתחם 'אייסלנד', שהובא במיוחד מאוסטריה בהשקעה של מיליון יורו, הינו הגדול והחדיש ביותר בארץ. המתחם משתרע על שטח של כ-1800 מ"ר, מצויד במשטח החלקה מקצועי ברמה גבוהה ובסטנדרטים בינלאומיים, מאובזר בציוד חדיש, עשוי קרח אמיתי המציע חוויית בילוי והנאה לטווח רחב של גילאים מגיל 5 ואילך.

 

צילום: יח"צ

 

לטובת הגיל הרך הובאו השנה ל'אייסלנד' לראשונה בובות בצורת פילים המאפשרים לשני ילדים לשבת יחד ולהחליק כאשר אחד ההורים מנווט מאחורה. זאת בנוסף לבובות כלבי הים והפינגווינים.

 

כמו כן, לרשות המבקרים יעמוד צוות הדרכה מקצועי ומיומן ובנוסף, השנה נרכשו עשרות זוגות של נעליים מותאמות להחלקה על מנת לעמוד בביקוש הרב.

 

ציון תורג'מן מנכ"ל חברת אריאל: "אנו בטוחים כי גם השנה תמשוך אטרקציית 'אייסלנד' החדישה אלפי משפחות המגיעות מכל רחבי הארץ ליהנות מהחלקה על הקרח במתחם חדיש ומאובזר במיטב הציוד המקצועי המבטיח חווייה מהנה לגדולים ולקטנים.

 

אייסלנד – צילום: ארנון בוסאני.

 

אני חייב לציין שגם מי שלא יודע ממש להחליק מוזמן להגיע וללמוד בעזרת צוות מדריכים מנוסה שיעמוד לרשותם במקום. לשמחתי הצלחנו השנה לאפשר כניסה במחיר עלות. ילדים עד גיל 18 משלמים רק 30 ₪ ונהנים מהחלקה מודרכת, נעליים תואמות במתחם שהוא בסטנדרטים אולימפיים. ילדים קטנים צעירים ומבוגרים, חובבים ומחליקים מקצועיים מוזמנים להגיע לארנה בירושלים וליהנות מבילוי איכותי".

 

עלות: 30 ₪ מגיל 5 עד 18 / 40 ₪ מגיל 18

 

ההחלקה הינה 45 דקות ומגיל 5 ומעלה. אין מכירת כרטיסים מוקדמת.

 

השנה רכישת הכרטיסים היא רק בקופות הארנה (אין מכירה מוקדמת. מכירה רק במקום ובימי פעילות) והמתחם הינו נגיש

 

כניסה אחרונה בשעה 21:00

 

טל׳ קופות: 02-6424040 (טלפון פעיל החל מתחילת הפרויקט).

 

בין התאריכים23.7-26.7.18  (במשך ארבעה ימים בלבד) תערך פעילות נפרדת בין בנים ובנות בשעות הפעילות / הכניסה במועדים אלו פתוחה לקהל הרחב תוך שמירה על ההפרדה

 

ניתן לרכוש עזרים להחלקה על בסיס מקום פנוי בעלות של 5 ₪ בלבד