כותרות אחרונות
Search

מעצב העל מייקל קורס משיק בושם חדש במהדורה מוגבלת – או דה פרפום Michael Kors Sexy Sunset

  MICHAEL KORS SEXY SUNSET- מייקל קורס סקסי סאנסט 

מעצב העל מייקל קורס משיק בושם חדש במהדורה מוגבלת !

  ניחוח שנוצר בהשראת הזוהר הקורן של השקיעה, המתאים לבטחון החם והמפתה של האישה של מייקל קורס

מעצב העל מייקל קורס משיק ניחוח חדש במהדורה מוגבלת : או דה פרפום  Michael Kors Sexy Sunset  אשר נוצר בהשראת הזוהר הקורן של השקיעה והוא לוכד את הביטחון החם והמפתה שמאפיין את האישה של מייקל קורס. הניחוח משקף את סגנונו של מעצב העל , המשקף זוהר נטול מאמץ.

ניחוח Sexy Sunset של מייקל קורס מוגש בבקבוק  שעוטר עם השתקפות זהובה ססגונית. הנוזל הוורוד מסמל את קרני השקיעה הצבעוניות בעוד שהצבעים המתחלפים על אריזת הקרטון מזכירים את הרגע המכשף לפני שעת הדמדומים.

הניחוח נפתח בפרץ של אגס אסיאתי ותווים של פרח הלוטוס, ענבי שועל ופרזיה היוצרים זר פרחוני חינני. בליבת הניחוח יש תמהיל מקסים של אדמונית עשירה עם גרדניה, ורדים זעירים, מגנוליה ויסמין שנמהלו לכלל חושניות עם תווים עציים.

תווים עליונים: אקורד של אגס אסיאתי, ענבי שועל ופרח הלוטוס.

תווים מרכזיים: אדמונית, גרדניה , ורדים ננסיים, מגנוליה ויסמין סמבק.

סיומת: סנדלווד, מושק Helvetolide, ארז ווניל.

kors 1

***************************

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובחנות האופנה של מייקל קורס בקניון רמת אביב

מחיר השקה מיוחד עד סוף חודש אפריל

50 מ"ל – 249 ₪ (מחיר לצרכן 545_₪)

100 מ"ל –_349_₪ (מחיר לצרכן 655 ₪)

מייקל קורס הוא מעצב עטור פרסים ובעל שם עולמי של פריטי מותרות וקולקציות לבוש. החברה הנושאת את שמו, שהוקמה ב-1981, מייצרת כיום מגוון מוצרים במותגי Michael Kors, KORS Michael Kors ו-MICHAEL Michael Kors, לרבות אקססוריז, נעליים, שעונים, תכשיטים, בגדי גברים ונשים וקו שלם של בשמים. החנויות מופעלות ישירות על-ידי החברה או על-ידי שותפים מורשים והן ממוקמות בערים היוקרתיות ביותר בעולם, לרבות ניו יורק, בוורלי הילס, שיקגו, לונדון, מילנו, פריס, מינכן, דובאי, איסטנבול, סאול, טוקיו והונג קונג.