כותרות אחרונות
Search

מעצב העל קארים ראשיד יהיה הדובר הראשי בפסגה השנתית של בכירי ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל

מעצב העל קארים ראשיד יהיה הדובר הראשי בפסגה השנתית של בכירי ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל

בנוסף לראשיד יגיעו לישראל גורו המיתוג העולמי מארק מורילס, מנכ"ל חטיבת החדשנות של ebay היילי סייפר ויו"ר איגוד הקניונים באירופה, איבי אלקש.

הועידה השנתית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל  תיערך זו השנה ה-12 ברציפות, בין התאריכים 10-12.12 במלון הרודס באילת.

 

בישראל קיימים למעלה מ-300 קניונים ומרכזי מסחר פעילים המאגדים בתוכם מאות רשתות מסחר קמעונאיות. אלו מרכיבים יחד את ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל, אחד מהענפים המרכזיים המניעים את כלכלת ישראל.

 

בין מומחי העל שיגיעו לוועידה:

קארים ראשיד – המעצב החשוב ביותר במאה ה-21, את עבודותיו ניתן לראות בשלל קניונים ומתחמי מסחר בעולם, חנויות ומתחמי מזון, בתי מלון ומוצרי צריכה. יצירותיו המרתקות, הייחודיות והצבעוניות פרושות במעל ל-40 מדינות ברחבי העולם ויחשוף את הדור הבא של עיצוב חווית הלקוח.

 

מארק מורילס –  גורו המיתוג המוביל באירופה אשר יחשוף את הדור הבא של המיתוג החכם המאפשר ללקוחותיו לכבוש פסגה אחר פסגה, מלווה קונצרנים עולמיים כפפסיקו, יוניליוור, לואי ויטון, נייקי, רבלון ועוד…

 

היילי סייפר – מייסד ומנכ"ל OAK ומנהל חטיבת החדשנות העולמית של EBAY . מומחה עולמי לשילוב טכנולוגיה בריטייל וטכנולוגיה אינטראקטיבית עבור מותגי ענק בינלאומיים אשר ידון על האינטראקציה עם הצרכן ויכולת הכפלת מכירות המותגים.

 

איבי אלקש– יו"ר JLL TURKEY, קונצרן הענק האמריקאי המתמחה בנדל"ן מניב ויו"ר הנציגות האירופאית בארגון הקניונים העולמי (ICSC). מומחה עולמי לפיתוח וניהול קניונים ומרכזי קניות וידון על הקמעונאות העכשווית בטורקיה וקניוני העל של דובאי.

 

השנה, הוועידה תכלול כ-40 הרצאות מקצועיות ופאנלים שיעסקו באופן ישיר בעתיד הקניונים והקמעונאות תוך חשיפת מגמות ותחזיות עתידיות המציגות מקרים ודוגמאות מישראל ומרחבי העולם.

 

את הוועידה תנחה נגה ניר נאמן, כתבת הצרכנות ומגישת מהדורת החדשות בערוץ 14 ותכנית ברקוד.

 

בוועידה צפויים לקחת חלק כ-850 בכירות ובכירי הענף , בעלים ומנכ"לים של מאות קניונים ורשתות מסחר.

 

דדי ריזל, יו"ר הועידה ומייסדה: "אנו גאים לקיים את הועידה זו הפעם ה-12 ברציפות ולארח כ-850 בכירים ובכירות לוועידה שהפכה ל"מדורת השבט" של כל העוסקים בענף. בכל שנה אנחנו מקפידים להמציא את עצמנו, לחדש ולהפתיע הן ברמת התכנים וההרצאות המקצועיות והן ברמת התוכן החווייתי העשיר. אני שמח שהצלחנו לייצר פלטפורמה עסקית כל כך מקצועית וייחודית ומזמין את בכירי הענף לנצל אותה ולקחת בה חלק".