כותרות אחרונות
Search

מפעל הפיס יוצא בקמפיין תדמית רחב היקף תחת הקונספט נתינה למען נתינה !

 מפעל הפיס יוצא בקמפיין תדמית רחב היקף תחת הקונספט נתינה למען נתינה !

  המהלך נתמך בנראות מותגית חדשה ומרעננת !

∨ המהלך מתמקד בסיפורים האותנטיים של מעגלי נתינה בקרב החברה הישראלית ומעודד להרחיבם.

 

∨ המסר המרכזי: הנתינה מייצרת עוד ועוד מעגלי נתינה.

 

∨ המהלך נתמך בנראות מותגית חדשה ומרעננת בדגש על אופטימיות, אכפתיות, חיוך ודינמיות.

 

∨ המהלך יקודם באמצעות קמפיין בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים ויכלול מיתוג מחדש של דוכני הפיס ונקודות המכירה הפרושים ברחבי הארץ מותאמים לשפה עכשווית.

 

הלוגואים החדשים של מותגי הפיס נחשפים:

מפעל הפיס משיק היום מהלך תדמיתי נרחב תחת הכותרת: נתינה למען נתינה, מתוך רצון לספר את הסיפור המקורי של מעגלי נתינה בקרב החברה הישראלית ולעודד את הציבור הישראלי  להעניק בתוך הקהילה בה אנו חיים. המהלך נתמך ומחוזק  בין היתר על ידי השקת לוגו חדש למפעל הפיס ולשבעת מותגי הפיס וכן מיתוג מדורג של נקודות המכירה הפרושים ברחבי הארץ. המהלך יקודם באמצעות קמפיין טלוויזיה, דיגיטל ועיתונות בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים עליו אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO.

 

על מנת להעביר את מסר הנתינה ומשמעויותיו השונות, במרכזו של הקמפיין החדש פרויקטים שמוביל הפיס מתוך רצון להמשיך ולקדם את החברה הישראלית ובהם: סטודנטים וספורטאים מצטיינים המקבלים מלגות לימודים להשכלה גבוהה ממפעל הפיס בשיתוף הרשויות המקומיות ובתמורה מתנדבים למען הקהילה בישראל ומרחיבים את מעגל הנתינה, אנשי הייטק שעשו הסבת מקצוע להוראה במכללות להוראה במימון מפעל הפיס ומרחיבים את מעגל הנתינה על ידי כך שהם מלמדים תלמידים מהפריפריה וכן עיריות ומועצות מקומיות אשר בסיוע  מפעל הפיס בונות מבני פיס למען הקהילה ויוזמות מגוון אירועי תרבות במחיר סמלי ועוד.

 

בקמפיין שיכלול מודעות, דיגיטל, וסרטי פרסום בטלוויזיה, יוצגו סיפורים אנושיים, מרגשים, המראים את מעגלי הנתינה ומדגישים כי הנתינה של מפעל הפיס לקהילה מובילה להמשך מעגלי נתינה. הקמפיין יתרכז בציבור הנהנה מהנתינה של מפעל הפיס, במספר מעגלים ויציג מספר סיפורים מרגשים. תרומה להקמת ספריה מובילה להעסקת בחורה בעלת מוגבלויות שתורמת גם היא מזמנה למען הקהילה.

 

השפה המיתוגית החדשה עוצבה על ידי פיליפ בולקיה, תוך יצירת סינרגיה בין מותג העל ותתי המותגים. הקונספט העיצובי החדש מתמקד בהשקעה של מפעל הפיס בחברה הישראלית. הלוגו החדש צעיר,  דינמי, מחויך ומשדר את תחושת השמחה והאופטימיות שחש כל אדם השותף לנתינה.

 

עמרי לוטן, מנכ"ל מפעל הפיס: "מפעל הפיס מאמין שחברה טובה יותר הינה חברה שיש בה נתינה. מזה למעלה מ-6  עשורים שמפעל הפיס מוביל פרוייקטים משמעותיים למען הקהילה תוך דגש על כך כי כל גוף או אדם הזוכה לתמיכת הפיס מחויב להעניק מזמנו למען הקהילה ובכך נוצרת שרשרת המשכית של נתינה ותמיכה בקהילה בישראל. מטרת המהלך החדש היא להמשיך להשקיע כבעבר, אך להסיט קצת המיקוד התקשורתי להשקעות בנפש, באנשים, בקהילה בהם אנחנו משקיעים לא פחות. אנחנו מציפים מחד את הפרויקטים אותם אפשרנו ומאידך מראים את ההשפעה של הפרויקטים הללו על הקהילה, על יצירת מעגלי נתינה הרחבת האפשרויות הניצבות בפני הציבור בישראל  לתרום ולחזק את החברה בתוכה אנו חיים".

 

דפנה נעים שאול, סמנכ"לית השיווק והמכירות:בצמוד לאסטרטגיה התקשורתית ולצד השינויים הרבים שאנו חווים בעידן המחובר, נדרשה חשיבה מחודשת ברמה המותגית ומהלך כולל שישקף את הרוח החדשה של מפעל הפיס. מטרת  המהלך להדגיש את האנושיות, החיוניות והאכפתיות של מפעל הפיס  לצד מותגים המבטאים רוח צעירה, מחויכת ודינאמית. המיתוג החדש מייצר סינרגיה בין מותג העל לשאר מותגי הפיס ובכך מייצר מכפילי כוח ועצמה. בשפה החדשה מותגי הפיס מצד אחד מדברים בשפה אחידה ומצד שני כל מותג מקבל זהות וצבע משלו על מנת לייצר הפרדה בין המותגים השונים. במסגרת הליך המיתוג מחדש שמרנו על אלמנטים וערכים המנוכסים למפעל הפיס לצד ערכים נוספים של חיוך ושמחה. בחרנו להשאיר את הסלוגן "דברים טובים מתחילים כאן" שמבטא במדויק את הלך הרוח  מאז ועד היום. התהליך היה ארוך ומוקפד בשל האחריות הנדרשת במיוחד לאור העובדה שתהליך כזה קורה אחת ליובל .

 

 

מפעל הפיס קמפיין תדמית:

מנכ"ל מפעל הפיס: עמרי לוטן

סמנכ"לית שיווק מכירות מפעל הפיס: דפנה נעים שאול

מנהלת פרסום מפעל הפיס: חמי פדן

דובר ותדמית: משה בהגאון

מנכ"ל קבוצת גיתם: עדו הרטוב

מנכ"לית פרסום גיתם: קרן בכר אמיתי

מנהל קריאייטיב ראשי: דני יעקובוביץ
סמנכ"ל קריאייטיב: שרון (תאלס) רפאל

צוות קריאייטיב: יבגני אוטקין והראל ליבנה

סמנכ"ל לקוחות: יונתן רגב

סמנכ"לית הפקה: גלי שטרקמן

מפיק: ערן הראל

סמנכ"ל אסטרטגיה: גיא וינגסט

חברת הפקה: מולה

בימאי: יורם עבר הדני

בית פוסט: סנואובול

בית סאונד: סאונדהאוס

קריינות: חמי סלומון