כותרות אחרונות
Search

מפעל CooKiss משיק חנות חדשה במתחם שרונה מרקט בתל אביב

CooKiss  מפעל הבוטיק לקישוטי עוגה מבצק סוכר, מרחיב את פעילותו ומשיק חנות דגל במתחם שרונה מרקט בתל אביב שתצטרף לשני סניפים נוספים ביהוד ובקרית אונו.

החנות החדשה שנפתחה  בהשקעה של 750,000 ₪ מציעה מאות מוצרים מתוקים תחת הקונספט של "קרקס" צבעוני.  רשת חנויות ומפעל CooKiss נמצאים בבעלות משותפת של בני הזוג יגאל ונעמי שלום שנחשבת גורו בתחום בצק הסוכר בישראל.

חברת "קוקיס" המחזיקה במפעל יצרני ובשני חנויות מתרחבת ומשיקה סניף שלישי. החנות החדשה שנפתחה  במתחם שרונה היוקרתי בתל אביב, משתרעת על פני 90 מ"ר ותכלול למעלה מ-500 מוצרים מתוקים הנעשים בעבודת יד תחת הקונספט של חנות "קרקס" . ההשקעה בפתיחת החנות נאמדת בכ-  750 אלף ₪ .

cooksiss 2

רשת CooKiss נמצאת בבעלות משותפת של בני הזוג יגאל  ונעמי שלום, גורו בצק הסוכר של ישראל המוציאה גם לראשונה ספר בשיתוף עם רשת חנויות סטימצקי שיצא בתקופת החגים ובו מקבץ רעיונות מתוקים וטיפים משנים רבות של ניסיון במקצוע ובתחום בעבודה עם בצק סוכר ורוייאל אייסינג.

הסניף החדש עוצב בהשראת הקונספט של "קרקס" על ידי המעצבת והאדריכלית דנה שקד ובביצועו של איתי עסיס ("עיצובים מהטבע"). הקונספט משתלב היטב עם ילדותיות, צבעוניות ושמחת החיים שבו מוצגים מבחר גדול של קישוטים, עוגות, קאפקייקס מגניבים וטעימים, סוכריות ודברי מתיקה נוספים שמציעה הרשת.

החברה היצרנית"CooKiss" , מפתחת אבקת הקסם, קישוטי עוגה ללא גלוטן, עוגות בצק סוכר מעוצבות, מתנות אישיות מעוצבות, עוגות חתן כלה, קאפקייס אישיים מעוצבים וממותגים ועוד. מוצרי החברה כשרים, פרווה, בהשגחת  בד"צ "חוג חתם סופר" פתח תקווה.

היסטוריה על קצה המזלג, איך הפכה נעמי שלום עקרת בית משועממת ויצירתית במיוחד  לגורו של אומנות בצק הסוכר בישראל:

cooksiss 1

נעמי שלום המחזיקה כיום מפעל עם 20 עובדים, המתמחה בייצור ועיצוב קישוטי עוגות ועוגיות מבצק סוכר, עשתה בשנים האחרונות שינוי עצום  שכל עקרת בית חולמת עליו ועל הדרך כדי להשלים את התהליך גם השילה 53 קילו . נעמי שלום (40, נשואה +2) נחשבת כיום לגורו של אומנות בצק הסוכר בישראל.

הכל התחיל כשהייתה אמא לשני בנים קטנים וחיפשה קישוטים לעוגות יום ההולדת שלהם ולא מצאה אף קישוט, למעט דובונים. נעמי, שתמיד הייתה יצירתית באופן מיוחד, נחשפה לבצק הסוכר והחלה לנסות וליצור עמו צורות ודמויות. לפני עשר שנים היה זה חומר גלם חדש, מאוד לא נגיש וללא מידע מוקדם ומפורט עליו, אך נעמי האמינה בו ורכשה מארזים גדולים של בצק סוכר על מנת לעשות ניסיונות במטבח הביתי שלה עם בצק סוכר וצבעי מאכל.

התוצאה המוצלחת לא אחרה להגיע– דמויות קטנות עשויות מבצק סוכר באריזות קטנות עוגות מעוצבות. והפכה ללהיט בקרב האימהות בסביבה. מאות אימהות שחיפשו כמוה פתרונות יצירתיים וצבעוניים לקישוט עוגה הפכו להיות לקוחות קבועים והביאו עמן לקוחות נוספים. אז החליטה נעמי, כשהיתה אז בתחילת שנות ה-30 לחייה לעזוב  עבודה מבטיחה בכדי להגשים חלום ישן: לעצב בבצק סוכר. גם בעלה נסחף ביחד איתה לחלום ושניהם לקחו את כל הסיכון עם משכנתא ושני ילדים קטנים.

נעמי ייסדה את מפעל "קוקיס" לעוגות, עוגיות וקישוטי בצק סוכר , לא רחוק מהבית ביהוד. כיום בבעלותה אחד המפעלים היחידים בארץ  שקיבל רישיון ממשרד הבריאות ליצור ופיתוח קישוטי עוגות מבצק סוכר ומרציפן.  נעמי רשומה על ההמצאה "אבקת הקסם" שנמצאת היום בכל בית של חובבת אפייה בישראל.

את המפעל פתחו נעמי ובעלה שעבדו אז רק שניהם כשאחד ייצר מוצרים והשני הסתובב ומחר אותם מחנות לחנות. וכיום המפעל מייצר כ- 300 מוצרים שונים ומגוונים המשווקים בחנויות ברחבי הארץ  ומעסיק כ-20 עובדים.

COOKISS 3

בשנתיים האחרונות החל העסק להתרחב מעבר למכירה לחנויות ובאינטרנט  ונפתחה חנות חדשה במתחם שרונה במרכז תל אביב.

פתיחתה של חנות זו בשרונה הנה בגדר הגשמת חלום עבור נעמי, שמקווה שהסניף החדש ימתג את הרשת שלה כרשת בוטיק קטנה ומשפחתית ויביא לקוחות שמעריכים עבודת יד ואומנות.

בנוסף לחנות החדשה יושק בספטמבר הקרוב ספרה הראשון, בהוצאת סטימצקי. הספר מתעתד להיות המדריך השלם לעבודה עם בצק סוכר והנו אסופה של חומרים ושאלות שהגיעו אליה במשך השנים בנוגע לעבודה עם בצק סוכר, זילוף ואפייה. הספר כולל אלפי צילומים ומאוד ידידותי למשתמש. לדברי נעמי "כל מה שהיה חסר לי בתחילת דרכי, כל המידע וההדרכה תמצאו  בספר שלי בתקווה שהוא יהיה הראשון מבין רבים שעוד יגיעו אחריו".

לא רק הקריירה של נעמי השתנתה, מן הקצה אל הקצה: לפני 3 שנים עברה נעמי ניתוח לקיצור קיבה  והורידה 53 קילוגרם ממשקלה. מאז היא שומרת על המשקל באדיקות ומפגינה בטחון עצמי רב, עמידה מול קהל ובעיקר הרבה אמונה  – שאין דבר העומד בפני הרצון. נעמי מצליחה בביטחון שהיא מקרינה לסחוף אחריה את כל מי שבסביבתה וכולם חולמים ביחד איתה. מנהלי בנקים, יועצים, ספקים ולקוחות. 

אז מה המוטו שלה:

נעמי:"המוטו שלי הוא להודות ליקום עוד לפני שקיבלתי משהו, להאמין בתת המודע ובכך שכל חלום הוא בר השגה"………. "אני מדמיינת שמה שאני רוצה שלי וקורה לי, וכך אכן קורה".

גם על נושא תרומה לקהילה נעמי לא פוסחת ומעסיקה בעיקר אמהות כדי לעודד קריירה ועזרה לזולת ומשתפת פעולה  עם מפעל מוגן הנותן תעסוקה לבוגרים בעלי מוגבלויות שאורזים את המוצרים של קוקיס במפעל ואת שקיות הזילוף.