כותרות אחרונות
Search

שופרסל נכנסת לקטגוריית הבשר הטרי במותג הפרטי ומורידה את מחירי הבשר בישראל

שופרסל מרחיבה את פעילותה במותג הפרטי עם כניסתה לתחום הבשר הטרי ומשיקה מגוון נתחי בשר אנגוס ארגנטינאי משובח. מטרת המהלך להציע לראשונה ובלעדית ללקוחות הרשת נתחי בשר אנגוס ארגנטינאי טרי ואיכותי במחירים הנמוכים בכ- 10%- 30% מהמחירים הקיימים כיום בשוק.

shufersal 1

נתחי הבשר הטרי שיימכרו תחת המותג הפרטי שופרסל ANGUS:

  • סטייק אנטריקוט טרי

  • צלעות טרי

  • כתף מרכזי טרי

  • צלי כתף טרי

  • פילה מדומה טרי

  • שריר הזרוע טרי

  • צוואר טרי (לבשר טחון)

כל המוצרים בכשרות הרבנות הראשית, כשר וכשר חלק. שופרסל מביאה את מוצרי הבשר לישראל ישירות מארגנטינה באמצעות מטוסי מטען מקוררים, באופן ששומר על טריות ואיכות המוצר ומציעה אותו בלעדית ללקוחות הרשת.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל:"שופרסל ממשיכה בהובלת מהלכים להורדת יוקר המחיה בישראל. היום אנו משיקים את קטגוריית הבשר טרי במותג הפרטי. אנו מייבאים מוצרי בשר טרי מסוג אנגוס מארגנטינה, שיהיו באיכות גבוהה ובעלות נמוכה יותר לצרכן מהאפשרויות הניצבות בפניו כיום."…….."מוצרי הבשר מהווים מרכיב משמעותי מסל הצריכה החודשי בישראל ובפרט לקראת חגי תשרי. לכן, הכניסה לקטגוריית הבשר עם מוצרי המותג הפרטי הנה אירוע משמעותי שישפיע לטובה על אפשרויות הבחירה של ציבור הצרכנים שלנו".

אורי קילשטיין סמנכל הסחר והשיווק של שופרסל: "על פי הערכתנו, היקף שוק הבשר הטרי עומד על 20 אלף טונות ובהיקף כספי של מיליארד שח בשנה. השוק נשלט על ידי מספר מצומצם של  שחקנים דומיננטיים, תנובה ודבאח מחזיקים ב 80% מהשוק"…………"בשר האנגוס הארגנטינאי, אשר ישווק בישראל תחת המותג הפרטי שופרסל ANGUS, גדל באזור הפורה ביותר LA PAMPA , שם העגלים גדלים במרעה חופשי וניזונים מדשא טבעי ולכן הם ידועים ברחבי העולם כזן איכותי ביותר"……………"הפכנו עולמות ואנו מייבאים באופן ישיר בשר טרי בטיסה מארגנטינה על מנת להוזיל את המחירים לציבור בשיעור של בין 10% ל 30% מהמחירים הנהוגים כיום"……………"זהו מהלך נוסף שנועד להוזיל את יוקר המחיה בלעדית  ללקוחות שופרסל ואנחנו מזמינים את כל עם ישראל להגיע לסניפים וליהנות מבשר אנגוס משובח בפחות כסף".

 

על המותג הפרטי שופרסל

שופרסל מציעה מעל 1700 מוצרים בעלי איכות דומה למותגים המובילים במחירים מוזלים. המותג הפרטי 'שופרסל' הנו המותג הפרטי המוביל והצומח בישראל. כל ההשקות האחרונות של המותג הפרטי עומדות בהתחיבות "אותה האיכות, ללא המותג, פחות כסף". לאחרונה, הושקה בהצלחה קטגוריית החלב והגבינות במותג הפרטי וניכרת מגמה של שינוי בהרגלי הצריכה של הלקוחות, אשר מביעים נכונות הולכת וגוברת לעבור ממוצר ממותג למותג פרטי איכותי בפחות כסף.