כותרות אחרונות
Search

מקררים, מכונות כביסה ותנורים חדשים גם למי שבבידוד.!

 

"BSH"

מקררים, מכונות כביסה ותנורים חדשים גם למי שבבידוד.!

בעקבות משבר הקורונה, לראשונה התקנה עצמאית של מוצרי חשמל ביתיים של המותגים בוש, סימנס וקונסטרוקטה, באמצעות הדרכה טלפונית של המתקין, הדרכות וידאו וקובץ הוראות התקנה.

 

 

לראשונה "BSH", היבואנית הרשמית של בוש, סימנס וקונסטרוקטה, מאפשרת התקנה עצמאית על ידי הלקוח של מוצרי חשמל חיוניים שלא מחייבים טכנאי בקטגוריות: תנורים, מכונות כביסה ומקררים, על מנת להקל על האוכלוסייה בסיכון, על כל מי שבבידוד או מעדיף להימנע ממפגש עם אנשים בעקבות משבר הקורונה. ההתקנה תתקיים תוך הדרכה טלפונית של המתקין מרחוק, סרטוני וידאו וקובץ הוראות התקנה. כמו כן, עדיין קיימת אפשרות של התקנה באמצעות מתקין, כאשר כל המתקינים פועלים על פי הוראות של משרד הבריאות ושומרים על מרחק וסטריליזציה.

 

צילום: באדיבות סימנס

 

בעקבות משבר הקורונה, אלפי תושבים נמצאים בימים אלה בבידוד או ממעיטים במפגשים לאור המצב הקיים. "BSH", היבואנית הרשמית של בוש, סימנס וקונסטרוקטה, החלה לנקוט בצעדים מהירים בתגובה לאתגר בו מדינת ישראל נמצאת. על מנת להבטיח שירות מיטבי לכל הלקוחות, "BSH" מקדמת לראשונה שירות להתקנה עצמאית של מכשירי חשמל ביתיים בקטגוריות החיוניות ביותר, שלא מחייבים התקנה של טכנאי: תנורים, מכונות כביסה ומקררים, באמצעות הדרכה טלפונית עם מתקין מרחוק. בנוסף להדרכה הטלפונית, היבואנית יצרה סרטוני וידאו והוראות הדרכה כתובות, למי שמעוניין בהתקנה עצמאית ללא תמיכה של טכנאי מרחוק, ובנוסף קיים שירות וואטסאפ למענה בשל תקלות במוצרים. כל לקוח שיתקין את המוצר באופן עצמאי, ירשם ויתועד במערכת השרות, ותישלח עבורו תעודת אחריות דיגיטלית במייל. השירות הייחודי ניתן רק על ידי היבואנית הרשמית "BSH" והמשווקים המורשים, כאשר המהלך התאפשר הודות לחברת אטומי שמנהלת את מערך קשרי הלקוחות של "BSH" בישראל.

 

צילום יח"צ חו"ל

 

"BSH" עדיין מאפשרת ללקוחות התקנה ביתית לכלל המוצרים ובפרט למוצרי החשמל המחייבים התקנה של טכנאי (כמו כיריים חשמליות וגז), בהתאם להוראות משרד הבריאות. כלל הטכנאים מגיעים לבית הלקוח עם מסיכות וכפפות, מקפידים על מרחק של 2 מטר, וכי ההגעה של הטכנאי מתקיימת רק לאחר שנבדק אל מול מוקד השירות הטלפוני כי אף אחד מבני הבית אינו נמצא בבידוד- במידה וכן, הטכנאי אינו יגיע להתקנה על מנת שלא לסכן את בריאותו ואת בריאותם של שאר הלקוחות. "BSH" מאחלת לכולם בריאות וחזרה לשגרה במהרה.