כותרות אחרונות
Search

מראה סתיו 2015 של קרליין מעביר אותנו מהחום הלוהט אל הקרירות הנחשקת של הסתיו באווירה של מסתורין

צילום: מוטי פישביין

קרליין גאה להציג:  The Gray Season

גל גדות מציגה את  מראה האיפור לסתיו 2015

מבית "קרליין"  בקו האפור שמסתתר בין השחור ללבן

מראה סתיו 2015 של קרליין מעביר אותנו מהחום הלוהט אל הקרירות הנחשקת של הסתיו באווירה של מסתורין.

 עומר אסף, המעצב  האמנותי של קרליין, בחר לאפר את גל גדות הבינלאומית בטרנד העונתי שמכתיב מראה חזק ומרשים, על הגבול בין נשיות למטרוסקסואליות – גם נשים מתחברות היום אל הכוח הגברי שלהן!

החוזק מתבטא באיפור עם קווים ברורים וחדים שלמרבה הפלא מצליח גם להיות עטוף בצעיף (דוק) של מיסתוריות. באווירה שמתאימה לשינויי העונה – המעבר מאור בהיר ולוהט אל הסגריריות האפורה של הסתיו, בחר עומר אסף, להדגיש את העיניים בצלליות שחור לבן מסדרת פריזמה וליצור מסגרת בשחור עמוק עם מסקרה Bold.

kerlain 1

צילום: דודי חסון

מוצרי האיפור במראה האיפור לסתיו חורף 2015 מבית "קרליין":

פנים:

סומק קולור בלאש (07)  07, Natural Blush

הסומק החדש, "קולור בלאש", מכיל ריכוז גבוה במיוחד של פיגמנטים נקיים בעלי צבע עשיר, מוגנים על ידי מעטפת השומרת על הגוון המקורי שעות רבות לאחר המריחה. בנוסף מכיל הסומק תמצית אצה המעניקה רכות ולחות לעור. קומפלקס פולימרים טבעי, פניני סיליקון ושילוב של טריגליצרידים עם סילקון, מעניק לסומק את תכונותיו החדשניות: מריחה קלה ומהירה ותחושה קטיפתית על העור. מחיר: 109.90 ₪.

עיניים:

מסקרה BOLD שחורה

מסקרה בעלת מברשת ייחודית המגיעה לכל ריס וריס, גם לקטנים ביותר…

מברשת סיליקון, קטנת מימדים בעלת ביצועים אדירים! מבנה המברשת מכיל 'מגירה' פנימית האוחזת כמות גדולה של צבע למריחה חלקה ואחידה של הריסים בפעם אחת.

מסקרה המעניקה אפקט מרשים לריסים גדולים וארוכים עם מברשת מיני הייטקית בעלת מבנה פנימי האוחזת כמות גדולה של צבע. מסרקת, מפרידה וצובעת כל ריס בנפרד תוך כדי יצירת ציפוי חלק וגמיש. מחיר: 59.90  ₪

צללית פריזמה שיין  – שחור לבן

צמד צלליות בשני גוונים מנוגדים המשתלבים למראה מושלם אחד, עמידות לאורך זמן ומראה טבעי וקטיפתי. הסדרה מכילה פורמולה מיוחדת היוצרת צבע מבריק או מאט. נמרח בקלות ואינו יורד לשעות רבות. מחיר: 99.90  ₪

שפתיים:

שפתון COLOR CODE N46

סדרת השפתונים החדשה מבוססת על פיגמנטים חדשים של צבע נקי המעניקים גוון עוצמתי וברק מידי במריחה אחת. השימוש בפיגמנטים הנקיים מחזק את עמידות הגוון מרגע המריחה ולמשך שעות ארוכות. קשת הצבעים העוצמתית מקבלת את הברק משמנים מזינים שאינם משאירים תחושה של שמנוניות על השפתיים.מחיר:109.90 ₪.

ציפורניים:

לק COLOR NAILS גוון 376

מגוון הצבעים האקלקטי של קרליין מתכתב עם מגמות האופנה מחד, ומציע מאידך דרך לביטוי אישי עם שלל גוונים הפרוסים על גבי קשת רחבה של צבעים, כך שכל אחת יכולה למצוא את הגוון המיוחד 'שלה'. מחיר:44.90 ₪.

ניתן להשיג ברשתות הפארם ברחבי הארץ