כותרות אחרונות
Search

מרבית סניפי דומינו'ס פיצה יישארו פתוחים למשלוחים גם בחוה"מ פסח.!

צילום: דן פרץ

 

מרבית סניפי דומינו'ס פיצה יישארו פתוחים למשלוחים גם בחוה"מ פסח.!

הרשת תציע  פיצה ללא גלוטן המתאימה לנמנעים מחמץ.

  • הרשת תציע במהלך חול המועד את תפריט הפיצות הרגיל, הכולל גם פיצה משפחתית ללא גלוטן המתאימה גם לנמנעים מחמץ
  • בהתאם להנחיות משרד הבריאות, דומינו'ס פיצה מבצעים כיום משלוחים ללא מגע ישיר בין הלקוח לשליח. בנוסף, הרשת אף החליטה על ביטול האפשרות לתשלום במזומן ומאפשרת רק באמצעות כרטיסי אשראי ו/או באפליקציית התשלום Bit
  • במהלך חוה"מ הרשת תפעל במתכונת מיוחדת. הרשת תספק משלוחים "ללא מגע" בערים הבאות: ב"ש, ת"א, ראשל"צ, ר"ג, גני תקווה, יהוד, חולון, כפ"ס, רעננה, בת ים, מודיעין, גבעתיים, הרצליה, רמה"ש, אשדוד, נצרת, חיפה ורחובות (שאר הסניפים יישארו סגורים)

 

 רשת דומינו'ס פיצה תשאיר את מרבית סניפיה פתוחים למשלוחים במהלך חוה"מ פסח. הרשת תציע, לצד התפריט הרגיל, גם פיצה ללא גלוטן, המתאימה לנמנעים מחמץ. הפיצה, הנמכרת גם בימי חול בסניפי דומינו'ס, מוצעת בגודל פיצה משפחתית וכוללת בצק ייחודי שבין מרכיביו ניתן למצוא בין היתר, עמילן טפיוקה, עמילן תירס וקמח סויה. ניתן להזמין פיצה זו גם בגרסה טבעונית, עם מגוון סוגי התוספות.

 

צילום: דן פרץ

 

בהתאם להנחיות משרד הבריאות דומינו'ס פיצה מבצעים כיום שירות "משלוחים ללא מגע" בלבד. בנוסף, הרשת החילה על עצמה קבלת תשלום רק באמצעות כרטיסי אשראי או באפליקציית התשלומים Bit וזאת על מנת  לשמור על ביטחונם של עובדיה ולקוחותיה.

 

במהלך חול המועד הרשת תספק משלוחים בערים הבאות: באר שבע, ראשל"צ, רמת גן, גני תקווה, יהוד, חולון, כפ"ס, רעננה, בת ים, מודיעין, גבעתיים, קרליבך, ת"א, הרצליה, רמת השרון, אשדוד, נצרת, חיפה ורחובות.

 

צילום: דן פרץ