כותרות אחרונות
Search

"מרדינגר סטודיו", מבית מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים", משיק קולקציית כלי אירוח בעיצובים טרנדיים ואלגנטיים לכבוד ט"ו באב

צילום: יח"צ

 

ט"ו בשבט הגיע – החג לאירוח!

ט"ו בשבט כבר מעבר לפינה ופרט למסורת הנטיעות החג הירוק כולו פירות יבשים ואירוח מפנק וטעים אצל הקרובים. לרגל החג "מרדינגר סטודיו", מבית מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים", משיק קולקציית כלי אירוח בעיצובים טרנדיים ואלגנטיים בציפוי כסף איכותי למראה יוקרתי.  בין הכלים שמציעה הקולקציה ניתן למצוא מגשי אירוח מעוצבים, קערות הגשה בעלות נוכחות ומגשים מעוצבים להגשת פירות, ירקות ומאפים.

 

צילום: יח"צ

 

 

קערת הגשה מעוצבת:

קערת אירוח כסופה  בעיצוב יוקרתי שתשדרג את המראה של כל שולחן לטרנדי  ומושקע. משמשת להגשה יוקרתית ובעלת נוכחות של סלטים, פירות ומאפים.

מחיר: 342 ₪

 

צילום: יח"צ

 

מגשי אירוח:

מגשים מעוגלים עם חיתוכים טרנדיים אשר כל אחד יכול לבחור לפי טעמו האישי. המגשים ישתלבו בעיצוב שולחן החג ויאפשרו למארח הגשה מרשימה של ירקות, פירות , לחמים, מאפים וקישים.

455, 650 ₪

 

צילום: יח"צ

 

מגש עוגות יוקרתי:

מגש עוגות בעיצוב מודרני וטרדני המשלב טקסטורה של שיש יוקרתי בשילוב עיטורי כסף ומרית משלימה. המגש משדרג את המראה של כל עוגה ביתית ומעניק תחושת אירוח מושקעת ומיוחדת.

מחיר:454 ש"ח

 

צילום: יח"צ

 

רשת הצורפים ממשיכה כל העת להתחדש ולהציע מגוון דגמים חדשים בסגנונות עיצוב מלכותיים לצד דגמים קלאסיים בקו אלגנטי חלק. מוצרי הצורפים הינם היחידים המצוידים בתעודת הערכה מקורית ISI המעידה על איכות ואותנטיות הפריטים. על מנת לשמר את איכות וברק הפריטים באופן המיטבי, הצורפים מציעה פיתוח בלעדי – ציפוי (HSP) Hazorfim Silver Protect – שכבת הגנה למניעת השחרה, המעניק הגנה מלאה לכלי הכסף  שלכם לאורך שנים, ניתן להזמין שירות זה למוצרים חדשים או ישנים.

 

את פריטי הצורפים ומרדינגר סטודיו ניתן להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

אתר: hazorfim.co.il

טלפון: 072-3700368