כותרות אחרונות
Search

קמפיין של רשת האופנה "HOODIES" בשת"פ עם עמותת "תקוות".

 

 

קמפיין של רשת האופנה "HOODIES" בשת"פ עם עמותת "תקוות".

הבוקר התקיים יום צילום מיוחד לרשת האופנה "HOODIES" בהובלת אוהד בן ישי לוחם אגוז לשעבר שנפצע קשה בעזה במהלך מבצע "צוק איתן" מרסיס שחדר לגולגולת שלו, לצד פרזנטור הרשת ואלוף הנינג'ה יובל שמלא. יום הצילום נערך בשיתוף עמותת "תקוות" הפועלת להעצמת פצועי צה"ל ונפגעי פעולות טרור באמצעות הספורט.

הקמפיין הנוכחי הופק במטרה לעלות את המודעות לכח של הספורט והיכולות של הספורט לסייע בתהליכי שיקום פיזיים ונפשיים.

 

בתמונה: במרכז אורן בר גיל סמנכ"ל שיווק "הודיס" יחד עם יובל שמלא (מימין) ואוהד בן ישי (משמאל) – צילום איציק בירן

 

פצועי צה"ל ונפגעי טרור חשים פעמים רבות עומס פיזי ונפשי בעקבות הטראומה שעברו. רשת האופנה HOODIES חברה לעמותת "תקוות" מתוך אמונה משותפת כי הפתרון למצב הנפשי הירוד של פצועים ובני משפחתם יגיע דרך עיסוק בספורט המשחרר אדרנלין ועוזר ליצירת תחושה טובה של הצלחה וניצחון ואף לחזק את ביטחונם העצמי של הפצועים ולגרום להם לחייך ולחזור עד כמה שאפשר למסגרת חייהם.

 

"הודיס" בשיתוף פעולה עם עמותת "תקוות" – יובל שמלא יחד עם אוהד בן ישי – צילום: איציק בירן

 

בנוסף, נכחו על הסט נכי צה"ל נוספים מטעם העמותה, ביניהם – אלי סופר, לוחם מגלן שנפצע בצוק איתן וסובל מפגיעה נפשית ופיזית בעקבות האירוע, מתן ברמן, לוחם עוקץ ונכה צה"ל שנפגע ממטען חבלה בעזה שהביאה לכריתת רגלו ונועם יניב, לוחם ביהלום לשעבר אשר נפצע בפעילות מבצעית בה ריסק את גבו.

 

"הודיס" בשיתוף עמותת "תקוות" – יובל שמלא יחד עם אוהד בן ישי – צילום: איציק בירן

 

אורן בר גיל סמנכ"ל קבוצת "HOODIES –"CASTRO": "אנחנו ב- "HOODIES" פועלים למען העלאת מודעות לנושאים החשובים בחברה הישראלית לסדר היום. החלטנו לחבור לעמותת "תקוות" מתוך אמונה בערכים משותפים וההבנה שספורט הוא אמצעי משמעותי לשיקום ושמירה על שגרת חיים מאוזנת ובריאה גם נפשית וגם פיזית. אנחנו גאים ונרגשים לקחת חלק בפרוייקט חשוב זה בשאיפה שיעלה את המודעות ליתרונות הספורט ויוכיח לכולם כי הכל אפשרי ואת זה אנחנו לומדים מהאנשים הנהדרים שלוקחים איתנו חלק בפרויקט".

 

"הודיס" בשיתוף פעולה יחד עם עמותת "תקוות" יובל שמלא ואוהד בן ישי צילום איציק בירן