כותרות אחרונות
Search

מרחב עבודה משותף רביעי לרשת "Urban Place" נפתח השבוע בירושלים !

מרחב עבודה משותף רביעי לרשת "Urban Place" נפתח השבוע בירושלים !

חברי הקהילה של Urban Place יוכלו ליהנות מגישה חופשית לחדרי הישיבות והמתקנים בשלושת סניפי המתחם בירושלים ובת"א. עיצוב המתחם נעשה בידי אדריכלית פנים של בתים פרטיים.

 

רשת חללי העבודה המשותפים "Urban Place" השיקה את הסניף הרביעי שלה בירושלים. פתיחת הסניף נועדה לתת פתרון לביקושים שהגיעו מכיוון חברות וסטארטאפים הפועלים בעיר. מדובר במתחם חללי עבודה משותפים השני בלבד בירושלים. המתחם החדש של "Urban Place" ממוקם בבניין התחנה המרכזית ממש מול תחנת הרכבת החדשה. מדובר במיקום נוח להגעה בתחבורה ציבורית.

צילום: Urban Place

המשרדים החדשים בירושלים, שבנייתם הסתיימה בשבוע שעבר, שוכנים ברחוב יפו 224, בבניין ההיסטורי ששימש כתחנה המרכזית של ירושלים עד לפתיחת התחנה החדשה. החלל כולל 2,000 מ"ר, 91 משרדים פרטיים, 40 מקומות באופן ספייס ו-300 עמדות יחיד. עיצוב הפנים נעשה בידי מעצבת פנים של בתים פרטיים, והוא ביתי, חם ומזמין במיוחד. מחירי השכירות בירושלים יהיו החל מ-550 שקלים לחודש.

 

צילום: Urban Place

 

המתחם של "Urban Place" בבירה כולל מתקנים, שבדרך כלל שמורים רק למתחמים בתל אביב, כמו חדר כושר, חדר משחקים, שיכלול שולחנות פינג פונג, פלייסטיישן ועוד, מרכז יופי שיכלול: טיפולי מסאז', מניקור, פדיקור, מספרה ואיפור, בית כנסת, לאונג'ים, חללי מיטאפ, חדרי ישיבה מפוארים, חדרי חשיבה ומנוחה, אודיטוריום, וכן אזור יוקרה, שבו יושכרו משרדי פרימיום לחברות שיעוצבו לפי דרישותיהם. בנוסף, מתקיים שיתוף פעולה בלעדי של "אורבן פלייס" עם רשת "בלומברג" העולמית, המציע לחברי הקהילה גישה למעבדה פיננסית חדשה (Financial Lab) , הכוללת מסופים דיגיטאליים וגישה למידע פיננסי מהארץ ומהעולם.

 

עו"ד רומן לוי, בעלים ומנכ"ל "Urban Place" יחד עם סטפני ברדה בכירה בחברה – צילום: Urban Place

 

עו"ד רומן לוי, בעלים ומנכ"ל "Urban Place": "המיקום החדש הוא לא מקרי, סצינת ההייטק בירושלים נמצאת בעיצומה וקיים ביקוש רב מאוד לחללי עבודה משותפים יוקרתיים ואיכותיים בעיר. האפשרות שלנו לענות על צורך זה, בנוסף על נקודת החוזק המרכזית שלנו, שהיא הקהילה החזקה והמגובשת של Urban Place מהווה גשר לפעילות ליזמים ולחברות הפועלים הן מירושלים והן מתל אביב. החזון שלנו הוא שכל הסניפים ישמשו את כל חברי הקהילה שלנו, בכל מקום, ואנו מאפשרים לחברי הקהילה שלנו גישה חופשית לחדרי ישיבות ומתקנים בשלושת הסניפים. השקענו רבות בעיצוב המתחם, ואפשר לראות את התוצאות בעיניים. המקום נראה נפלא".

 

 

צילום: Urban Place

 

אודות Urban Place:

רשת חללי העבודה המשותפים "Urban Place" מפעילה חללי עבודה משותפים באזורים מבוקשים בישראל: שדרות רוטשילד ומגדל שלום בתל אביב, מתחם התחנה בירושלים. החברה הודיעה על כוונתה לפתוח חללים נוספים גם בהרצליה וברעננה. כמו כן, החברה מנהלת מו"מ לפתיחת חללי עבודה נוספים גם באירופה, בין השאר בברלין, מדריד, פריז ולונדון.

 

צילום: Urban Place

 

רשת "Urban Place", הוקמה בשנת 2015 ונמצאת בבעלותם של ניסים לחיאני, קלוד ביסמוט, ברנרד כלפון ועו"ד רומן לוי, המשמש כמנכ"ל ומתמחה בהשכרת חללי עבודה לחברות סטארט אפ ויזמים פרטיים. מלבד עיצוב חדשני ואקסקלוסיבי, "Urban Place" מציעה הרשת למאות חברי הקהילה שלה מגוון מתקנים כמו חדר כושר, חדר אופניים, מסופי מידע כלכליים בלייב של רשת "בלומברג", חדרי מנוחה, חדר קולנוע, מרפסת דק ענקית, חדרי ישיבות בגדלים שונים, אזורי פירמיום עם נוף לים ועוד. קהילת "Urban Place" מקיימת מיטאפים, הרצאות ופעילויות אקסקלוסיביות לחבריה ומאפשרת להם נטוורקינג אישי ומקצועי, לצד העשרה ופנאי.