כותרות אחרונות
Search

"מרכז טל" בשת"פ עם קניוני "עופר" יוצא בפרויקט מימון המונים במסגרת פעילותו לשנות את תרבות הטיפול בסרטן

"מרכז טל" יוצא בפרויקט מימון המונים במסגרת פעילותו לשנות את תרבות הטיפול בסרטן לטובת הפרויקט התגייסו קניוני עופר אשר יכפילו  את סכום התרומה שייאסף מהציבור

 מטרת הפרויקט: גיוס 100,000 ₪ לעמותת מרכז טל הפועלת גם במרכז הרפואי שיבא, תל השומר

*********

19 קניוני עופר הפרוסים בכל רחבי הארץ, נרתמים בגיוס כספים למען עמותת מרכז טל המפעילה פרויקטים שונים בניהם, טיפולים ברפואה אונקולוגית אינטגרטיבית (משלימה).  במסגרת הסיוע יפתח  פרויקט הד סטארט למימון המונים: על כל סכום כסף  אשר ייתרם ע"י הציבור, קניוני עופר יתרמו סכום זהה.

.

מטרת הפרויקט איסוף 50,000 ₪ מהציבור פלוס 50,000 ש"ח מקניוני עופר, אחרי הכפלת הסכום, בכדי לממן טיפולי מגע לילדים לתקופה של שנה שלמה. הטיפולים וביניהם טיפולי שיאצו, טווינה ודיקור סיני, יוענקו  ללא עלות, בהתאם לצרכים של הילדים, על מנת לסייע להם בהתמודדות עם הסימפטומים הקשים של המחלה ותופעות הלוואי של הטיפולים (כאב, חרדה, בחילות, עייפות, חולשה ועוד) .

.

פרויקט גיוס הכספים יחל ב-12.12.2016 וניתן יהיה לתרום באמצעות לינקים אשר יופיעו בעמודי הפייסבוק של קניוני עופר ובהדסטארט

oferk-2

צילומים: גיא כושי ויריב פיין

הפרויקט יימשך כחודש ימים וכמקובל בפרויקטים למימון המונים, גם בפרויקט זה, התורמים באמצעות הדסטארט יזכו לקבל תשורות על תרומתם, לפי הסכומים אותם יתרמו.

מרכז טל הינו ארגון הפועל כעמותה ללא מטרות רווח. המרכז חרט על דגלו לשנות את תרבות הטיפול בסרטן.

עמותת מרכז טל הוקמה לזכרה של טל יעקובסון ז"ל בתם של זוהר ויענקלה יעקובסון שנפטרה בדיוק לפני 7 שנים ,בגיל 26 ,ממחלת הסרטן . העמותה מפעילה יחידה רפואית המעניקה טיפולי רפואה אונקולוגית אינטגרטיבית (משלימה) במכון האונקולוגי, במחלקת האשפוז ובטיפולי יום במרכז הרפואי שיבא ובבית החולים ספרא לילדים וכן, מעבדה המקיימת מחקרים קליניים בתחום התזונה, צמחי מרפא והומאופתיה.

בנוסף, המרכז  מוביל את המרחב הדיגיטלי הראשון מסוגו לצעירים חולי סרטן חלאסרטן: מדריך יומיומי לחיים וכן שילב לראשונה  את תחום הרפואה אונקולוגית אינטגרטיבית (משלימה) במסגרת המסלול האקדמי ללימודי רפואה בפקולטות באוניברסיטת תל אביב, בטכניון ובאוניברסיטת חיפה . כעת מרחיב מרכז טל את פועלו בתחום התזונה הן כפעילות הסברה ארצית והן ככלי להתמודדות פרטנית בזמן המחלה.

קישור לסרט על המרכז: Download