כותרות אחרונות
Search

מרצדס עולה בקמפיין פרסום לדגם "CLA" קופה החדשה !

Play by your rules

מרצדס עולה בקמפיין פרסום ל – CLA קופה החדשה.

בתקציב של כ – 2 מיליון שקל

מרצדס – בנץ מבית כלמוביל יוצאת בקמפיין פרסום רחב היקף באמצעות משרד הפרסום של גדעון עמיחי No, No, No, No, No, Yes.

 

הקמפיין יתמקד בהשקתה- "CLA"  קופה החדשה בימי מכירות מיוחדים ל "CLA" ולמגוון דגמי מרצדס שיתקיימו בכל אולמות התצוגה בתאריכים 10-13.9 ושיעניקו לקהל הלקוחות אפשרות להגיע ל 4 ימי מכירות  עם הצעות מיוחדות, תנאים ומבצעים אטרקטיביים בהזדמנות של פעם בשנה.

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

דגם ה-"CLA"  החדש הינו הדור השני של הקופה ארבע דלתות ה-"CLA". ה-"CLA" משלב את תפיסת הפילוסופיה העיצובית של היצרן תוך שמירה על הקווים המנחים של הדגם היוצא. בזכות החזית המחודדת והאגרסיבית של הרכב, הפנסים הצרים והגג המשתפל לאחור תא הנוסעים כולל שדרוג משמעותי לכלל מערכות הרכב עם צמד מסכים דיגיטליים בגודל של עד 10.25 אינץ', מערכת ה-MBUX  המעניקה שליטה כמעט מלאה על הרכב באמצעות פקודות קוליות ולמידת הרגלי הנהג, איכות חומרים בלתי מתפשרת ותאורת אווירה בעלת 64 גוונים היוצאת גם מפתחי המיזוג. הרכב יושק ב-4 דרגות אבזור שונות עם מנועים חדשים ועוצמתיים. ברכב מותקנות כסטנדרט מערכות בטיחות הלקוחות מהדגמים הקלאסיים של מרצדס (E,S  קלאס) שכוללים שמירה אקטיבית על נתיב ובלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ואופניים, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד…

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

בימי המכירות ייהנו הלקוחות ממגוון הטבות, ותנאים מיוחדים ולמגוון דגמים נוספים שהושקו לאחרונה בישראל ובהם:  GLE החדשה ו "CLA" קופה החדשה.

 

דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של כלמוביל מרצדס, מציינת כי במהלך ימי המכירות יוצעו הן הCLA קופה והן שאר דגמי המותג בהצעות מימון אטרקטיביות ייחודיות. החלטנו לשים בפרונט קלף מנצח  את הCLA קופה, שגם בגרסאותיה הקודמות הייתה רב מכר ולאור השיפורים הרבים בדגם החדש אין ספק שתשמור על הובלתה בסגמנט ובעזרתה להתמקד דווקא בקהל הצעיר של המותג.

 

הקמפיין, שעלותו הכוללת מוערכת בכ-2 מיליון שקלים, יכלול גם קמפיין טלוויזיה, עיתונות ודיגיטל.