כותרות אחרונות
Search

משחקי גביע העולם בכדורסל לחרשים "3X3 DIBF 2022 WORLD CUP" יתקיימו בכפר המכביה.

 

 

לראשונה בישראל!

גביע העולם בכדורסל לחרשים "3X3 DIBF 2022 WORLD CUP".

משחקי הגביע יערכו בין  התאריכים 10-7 בספטמבר "בכפר מכביה".

 

טורניר גביע עולם בכדורסל לחרשים יתקיים "בכפר מכביה" בהשתתפות 25 נבחרות גברים ו-15 נבחרות נשים  

 

דרור מורד מנכ"ל כפר מכביה: "כפר מכביה נבחר לארח את טורניר הכדורסל הבינלאומי לחרשים לאור העובדה שמתחם כפר המכביה כולל את האפשרויות לאירוח טורניר ספורט בינלאומי מסוג זה ויש בו את כל המתקנים שמתאימים לאירוח הטורניר.

 

טורניר גביע עולם בכדורסל לחרשים יתקיים "בכפר מכביה" בהשתתפות 25 נבחרות גברים ו-15 נבחרות נשים. 

 

המדינות שישתתפו בטורניר: ארה"ב, איטליה, ספרד, אוקראינה, אסטוניה, ארגנטינה, ליטה, פולין, טיוואן, יוון, מונגוליה, קניה, שוודיה, וישראל.

 

הטורניר מאורגן ע"י ארגון הספורט של החרשים בישראל, תחת פיקוחו של DIBF  (Deaf International Basketbal Federation).  בשיתוף פעולה ובסיוע של איגוד הכדורסל בישראל וכפר המכביה ברמת גן.

 

על פי תוכנית המארגנים לטורניר יגיעו אוהדים רבים מכל רחבי העולם והצפי שלטורניר יגיעו כ-500 ספורטאים, אנשי צוות, ואוהדים.

 

ארגון הספורט של החרשים בישראל (להלן: אס"ח) הוקם בשנת 1953 ע"י קבוצת אנשים חרשים – עולים וותיקים, אשר היו מעורבים בפעילויות ספורט ייחודיות עבור חרשים בארץ.

 

 

אס"ח מונה כיום יותר מ – 400 ספורטאים חרשים וכבדי שמיעה (נכון ל- 2018 ). ילדים, נוער ובוגרים העוסקים.

 

בכל ענפי הספורט המקובלים, ומשפיע אגב כך על אורח חייהם של יותר מ- 7,000 חרשים וכבדי שמיעה בזכות פתיחת אפשרויות תעסוקה ופנאי בתחומי הספורט.

 

דרור מורד מנכ"ל כפר מכביה: "בחירה במתחם כפר המכביה לקיום הטורניר הינה מתאימה לכל הצדדים, כי המתחם כלול את כל אפשרויות הולמות לאירוח הטורניר ספורט בינלאומי מסוג זה לטובת ספורטאים וכל אנשי המשלחות מרחבי העולם. יש בו כל מתקנים מצוינים שמתאימים לאירוח, כולל מלון עם כל שירותים וצוות עובדי המלון מנוסים שיתרמו להצלחת ספורטאים וספורטאיות בטורניר זה.

 

מועדון הספורט כפר המכביה שיארח את הטורניר במגרשי כדורסל חיצונים גם כולל מתקנים מצוינים ומתאימים מאד לטורניר כולל חדר כושר, חדרי הלבשה, מנוחה וכל מתקן אחר".