כותרות אחרונות
Search

משרד הפרסום "True" בבעלותו וניהולו של רובי ברזני חנך את המשרדים החדשים של החברה במגדלי זיו רמת החייל

צילום: עמית גושר

משרד הפרסום True עבר דירה למגדלי זיו ברמת החייל

משרד הפרסום שהפך מברזני לוי ל True בבעלותו וניהולו של רובי ברזני חנך לאחרונה את משרדי החברה החדשים

משרד הפרסום True (לשעבר "ברזני לוי") משיק בימים אלה את משרדי החברה החדשים ברמת החייל. המשרד, בבעלותו ובניהולו של רובי ברזני, מעסיק למעלה מ 30 עובדים ומספק שירותי פלנינג, קריאייטיב, תקציבאות, דיגיטל, סושיאל, תכנון רכש ומדיה, מיתוג, סטודיו והפקה.

משרדי True החדשים ממוקמים במגדלי זיו ברמת החייל. המשרדים, אשר מתפרסים על פני כ-500 מ"ר בשכירות ארוכת טווח, תוכננו ועוצבו על ידי האדריכלית המובילה שלומית זלדמן. החללים עוצבו בקונספט ייחודי המאפיין את המשרד ואנשיו ומעניק ביטוי לאופן העבודה והמחשבה הייחודי והיצירתי שלו. כמו כן, בתהליך העיצוב ניתן דגש על תהליכי העבודה, על מנת ליצור חיבור נכון בין המחלקות השונות, להשרות אווירה נעימה ונוחה ולהעניק פרטיות לעובדים – בין אם מדובר בחדר סגור או בopen space .

צילום: עמית גושר

True מובילים קו אסטרטגי ייחודי, על פיו הקוד השיווקי והפרסומי המנצח טמון ביצירת מערכות יחסים קרובות ורגשיות בין מותגים לאנשים, בין המשרד ללקוחותיו ובין עובדי המשרד עצמם. מכאן, נולדו מטרות המשרד, שיטות העבודה שלו וכמובן התוצרים שלו – כאלו אשר בונים מערכות יחסים ארוכות טווח עבור כל מותג ומותג, משמרים, מטפחים ומחזקים אותן. זו גם הסיבה לבחירת השם TRUE, מתוך ההבנה כי אמון הוא הבסיס החשוב ביותר בכל מערכת יחסים טובה.

מנכ"ל ובעל החברה – רובי ברזני – צילום: רן בירן

המשרד החל את פעילותו בשנת 2010 תחת השם "ברזני לוי". לפני מספר חודשים יצא המשרד למהלך של מיתוג מחדש, ושינה את שמו ל- True.

רובי ברזני – מנכ״ל ובעלים, מריה קניגין ברזני – סמנכ״ל לקוחות ופיתוח עסקי ושותפה, שחף לוי – סמנכ״ל קריאייטיב ושותף, ליאור נויפלד – סמנכ"ל אסטרטגיה ושותף, רועי קיש – סמנכ״ל דיגיטל ושותף ורותם באום – מנכ"ל True Media.

בין לקוחות המשרד: קווי לילה, מבנה – מתחמי קניות, רשת PlugIn – חדרי קריוקי פרטיים, מטבחי רגבה, קפה גרג, הועד האולימפי, קבוצת הופ!, Epson, מטרופולין תחבורה ציבורית ועוד. 

צוות ההנהלה – צילום: רן בירן

בין הקמפיינים הבולטים והמצליחים שייצרה החברה עד כה ניתן למנות : קמפיין קווי לילה – צאו לבלות!, רשת  – Pluginאי אפשר להסביר מה קורה בפלאגאין, ארוחת הבוקר קפה גרג, מבנה – פשווווט פשוט פשוט ועוד.

מנכ"ל ובעל החברה – רובי ברזני מסר: אני אנצל את ההזדמנות להודות לכל אנשי True המדהימים על האמונה בדרך, על המחויבות, על המסירות, על המקצוענות ועל הנתינה הגדולה שלכם. אוהב אתכם עד שדרות מדיסון וחזרה".

אתר המשרד : http://www.true-adv.com/he/

צילום: עמית גושר