כותרות אחרונות
Search

חדש מ – Nutri Care "כורכומקס B" תוסף תזונה חדש המשלב כורכומין, בוסוויליה ופיפרין…

חדש ב-:Nutri Care  "כורכומקס B" – תוסף תזונה חדש המשלב כורכומין, בוסוויליה ופיפרין

מחקרים מראים כי טיפול משולב בכורכום וצמח הבוסוויליה מסייע במצבי דלקת מפרקים

מותג תוספי התזונה Nutri Care משיק תוסף תזונה חדש – "כורכומקס B" – המכיל תערובת ייחודית של שלושה מרכיבים: תמצית שורש הכורכום (כורכומין), צמח הבוסוויליה ותמצית פלפל שחור (פיפרין).

הנטורופתית ג'ולי ברוך מסבירה כי מחקרים מראים כי השילוב של שלושת המרכיבים  יכול לסייע במצבי דלקת במפרקים. הכורכומין – החומר הפעיל שבשורש הכורכום, הוא נוגד חמצון רב עוצמה ובעל תכונות אנטי-דלקתיות חזקות. מחקרים רבים שנערכו על הכורכומין מראים שהוא מסייע למגוון בעיות בריאותיות. הכורכום משפר מצבי דלקת מפרקים, מעכב את תהליך ההזדקנות של מערכת הלב וכלי הדם, מסייע לטיפול ולמניעה של מחלת הסרטן, משפר את תפקוד מערכת החיסון, מפחית את רמות הכולסטרול בדם ועוד.

צמח הבוסוויליה, המכונה גם לבונה הודית, מכיל מרכיב פעיל בשם חומצה בוסווילית. הצמח משמש ברפואה ההודית המסורתית, איורוודה, לטיפול בדלקות מפרקים ולבעיות אחרות. מחקר שהתפרסם ב-2003 הראה כי טיפול בצמח הפחית את רמת הכאב שחשו חולים בדלקת מפרקים ניוונית בברך, ונצפו שיפור בטווח התנועה וירידה בנפיחות במפרק.

מחקר שבדק את השילוב של המרכיבים – כורכום ובוסוויליה לטיפול בדלקת מפרקים (שפורסם ב-2013) הצביע של הפחתה ברמת הכאב, ושיפור בטווח ההליכה ובטווח התנועה של הברך.

למרכיב השלישי בתוסף – הפיפרין (המופק מתמצית פלפל שחור) חשיבות רבה בשיפור יעילותו של הכורכומין. מחקרים מראים כי הפיפרין מגביר את ספיגת הכורכומין במעיים ואת רמתו בדם ובכך משפר את יעילותו בגוף.

כמו כן, לפורמולה "כורכומקס B" יתרון חשוב נוסף: לטבליה ציפוי אנטרי המגן עליה מפני חומציות הקיבה ומבטיח שתוכנה יתפרק במעי – לספיגה מרבית.

לדברי הנטורופתית ג'ולי ברוך, הפורמולה היא ייחודית, המשלבת שלושה מרכיבים ומספקת מענה מקיף.  

 

התכשיר כשר פרווה בהשגחת המועצה הדתית חולון.

מחיר: 175 ₪ ל- 60 טבליות.

להשיג ברשתות הטבע והפארם, בבתי הטבע ובבתי המרקחת.

* המידע לעיל אינו בגדר התווייה רפואית או המלצה טיפולית. בכל מקרה מומלץ להיוועץ ברופא המטפל.