כותרות אחרונות
Search

משרד התיירות של הפיליפינים הציע לרשויות הבריאות ב"ארץ האיים" להקים נתיבים ירוקים…

צילום: מריו טרואיאני

 

משרד התיירות של הפיליפינים הציע לרשויות הבריאות ב"ארץ האיים" להקים נתיבים ירוקים…

משרד התיירות של הפיליפינים "DOT" הציע לאחרונה לרשויות הבריאות ב"ארץ האיים" להקים נתיבים ירוקים, שיסייעו בכניסה למדינה של תיירים מחוסנים, זאת במסגרת מאמצי הממשלה לפתוח מחדש את הכלכלה

בתוך כך נמסר כי משרד התיירות של הפיליפינים השיק לאחרונה תוכנית שנתית להכשרת מומחים בתחום התיירות – כדי להגביר את תודעת השירות.

 

משרד התיירות של הפיליפינים "DOT" הציע לאחרונה לרשויות הבריאות במדינה שמופקדים על הטיפול בקורונה (IATF-EID), להקים אזורים ירוקים, שיסייע בכניסה לפיליפינים של תיירים שמחוסנים באופן מלא, במטרה להתניע מחדש את הכלכלה.

 

צילום: Kayangan Lake – Francisco Guerrero

 

התוכנית של משרד התיירות של הפיליפינים מסבירה כי יצירת פרוזדור ירוק תסייע להגעת תיירים מחוסנים  לארץ האיים הקסומה. שרת התיירות של הפיליפינים, ברנדטה רומלו פוייאט, ציינה כי "ההצעה להקים פרוזדור ירוק תסלול את הדרך לפתיחה מחדש של אתרי התיירות לתיירים מחוסנים המעוניינים להגיע לפיליפינים למטרת נופש ופנאי ותסייע בהחזרה הדרגתית של תעשיית התיירות". לדברי שרת התיירות על הפיליפינים להיערך לקראת חזרה הדרגתית של תעשיית התיירות.

 

הפיליפינים תשתתף גם השנה ביריד התיירות הבינלאומי "IMTM" בתל אביב, בהשתתפות עשרות מדינות וגורמי תיירות מהארץ ורחבי העולם. האירוע המרכזי יתקיים ב-26 וב-27 לאוקטובר, 2021 ביריד הפרונטלי (פנים מול פנים) בביתן 2 באקספו תל אביב.

 

צילום: Uri Magnus

 

הביתן של הפיליפינים ביריד (ביתן 144) ישתרע על שטח של 50 מ"ר. הוקם גם אתר וירטואלי מושקע עם סרטונים, שמשתתפי התערוכה יכולים לצפות בו עם חומרים שיווקיים ועדכניים. זו בהחלט הבעת אמון בשוק הישראלי. שנת 2019 היית שנת שיא בתיירות מישראל לפיליפינים. באותה שנה ביקרו בפיליפינים 22,851 תיירים מישראל – גידול של 12.33 אחוז בהשוואה לשנת 2018. שנת 2020 הייתה בצל הקורונה ובמשרד התיירות של הפיליפינים עושים את כל המאמצים הנדרשים לקליטת התיירים הרבים בהקדם האפשרי כשהשמים ייפתחו לארץ האיים הקסומה. לצורך כך הושקעו משאבים רבים בתשתיות התיירותיות. טיסות ישירות לפיליפינים שצפויות ברבעון האחרון של השנה ופתיחת קווי התעופה החדשים לאיחוד האמירויות ובהמשך לבחריין פותחים אף הם פתח להגברת תנועת התיירות לפיליפינים. 

 

צילום: מריו טרואיאני

 

הפיליפינים היא עולם קסום עם 7,641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; פסטיבלים ססגוניים; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה. בפיליפינים מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה וכל זה על רקע הרי געש מרהיבים. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים.

 

www.itsmorefuninthephilippines.co.il