כותרות אחרונות
Search

משרד יחסי הציבור 'גיל- עד תדמית ותקשורת' יטפל ביחסי הציבור של חטיבת בשמי מעצבים של קבוצת "אסתי לאודר"

קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל תחל לעבוד בתחום יחסי הציבור עם 'גיל- עד תדמית ותקשורת'

משרד יחסי הציבור, בניהולם של גילי כהן ואורן פלדמן, יטפל ביחסי הציבור של חטיבת בשמי המעצבים של הקבוצה, במותג האיפור המקצועי סמאשבוקס וכן ביחסי הציבור של תאגיד הקבוצה.

קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל תחל לעבוד החל מ- 1.7.17 עם משרד יחסי הציבור 'גיל-עד תקשורת ותדמית'. המשרד יטפל ביחסי הציבור והתקשורת של מותג האיפור המקצועי סמאשבוקס, בחטיבת בשמי המעצבים של הקבוצה הכוללת את המותגים: דונה דארן, מייקל קורס, טומי הילפיגר, זנייה ועוד וכן ביחסי הציבור והדברור של הקורפורייט אסתי לאודר ישראל.

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל – צילום: אבי בר

לדברי אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, "כקבוצת הקוסמטיקה הגדולה והמובילה בארץ, בחרנו לעבוד עם 'גיל-עד תקשורת', להם נסיון מוכח של שנים רבות בטיפול תקשורתי במותגים רב לאומיים, מהמובילים במשק. המשרד יצטרף למערך התקשורת ויחסי הציבור הפנימי של החברה, המנוהל ע"י ורד בראון".    

 בתמונה  גילי כהן מבעלי משרד יחסי הציבור 'גיל- עד תדמית ותקשורת' – צילום: יח"צ

קבוצת החברות אסתי לאודר כוללת בארץ 14 מותגים, ביניהם: אסתי לאודר, קליניק, מאק, בובי בראון וג'ו מלון לונדון. הקבוצה מפעילה 42 חנויות עצמאיות של המותגים השונים וכן 3 אתרי קניון מקוונים למותגים מאק, אסתי לאודר וקליניק.

חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה 'גיל-עד תקשורת ותדמית' הנה בעלת נסיון וידע רב בתחום הקוסמטיקה, טיפוח, צרכנות ולייף- סטייל, לאחר שניהלה במשך שנים את יחסי הציבור של קבוצת לוריאל ישראל, חטיבת הקוסמטיקה והבישום של שסטוביץ' ועוד. החברה מתמחה בייעוץ אסטרטגי, תקשורתי ומהווה בית לתוכן למגוון חברות מובילות במשק הישראלי, בין היתר: איקאה ישראל, דקסל פארמה, קבוצת נטו, סידס, חטיבת המזון  של ש. שסטוביץ, טמפו, סטימצקי, ארומה ישראל, פיצה האט, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, מחלבות גד, השחר העולה ועוד…

אורן פלדמן מבעלי המשרד ומנכ"ל 'גיל-עד תקשורת ותדמית' ואור לובושיץ מבעלי המשרד – צילום: שוקה כהן

גיל-עד תקשורת ותדמית היא חלק מקבוצת התקשורת G-converstion , המוחזקת על-ידי אייל ויפית גרינברג, גילי כהן, אורן פלדמן ואור לובושיץ.

אורן פלדמן, מנכ"ל 'גיל-עד תקשורת ותדמית': "אנו נרגשים וחשים כבוד גדול להתחיל לעבוד עם חברה בין- לאומית, מובילה בתחומה ופורצת דרך שביצעה בשנים האחרונות מהלכים חסרי תקדים בתחומה. גיל-עד תדמית ותקשורת תסייע לנהל ולהמשיך להוביל את השיח בעולמות הרלבנטיים למותגים ולתאגיד עצמו".