כותרות אחרונות
Search

מתחם "שרונה" מציג COMPAS – להקת הפלמנקו הישראלית – הכניסה חופשית!

מעט אחרי השקיעה, בין בתי הטמפלרים… מתחם שרונה תל-אביב גאה להציג COMPAS – להקת הפלמנקו הישראלית – הכניסה חופשית!

מוצאי שבת  27.8.16  בשעה 20:30 ברחבה המרכזית

להקת הפלמנקו הישראלית COMPAS, בניהולה האמנותי של מיכל נתן, תגיע לראשונה לערב של פלמנקו מקורי ומגוון לשרונה תל-אביב. המופע מורכב ממיטב רפרטואר הלהקה ומלווה במוזיקה חיה של שלושה מוסיקאים מובילים.

שרונה תל-אביב מארחת לראשונה בין בתי הטמפלרים את להקת הפלמנקו הישראלית, בערב ייחודי ומיוחד שכולו שיתוף פעולה יצירתי מוסיקלי בניחוח בינלאומי. הלהקה הוקמה בשנת 1997 על ידי מיכל נתן, המנהלת האמנותית והכוריאוגרפית  שלה, והיא פונה לכלל שכבות האוכלוסייה ולכל הגילאים וחושפת את הקהל הישראלי לתרבות הפלמנקו המרתקת. ללהקה תשע-עשרה הפקות רפרטואריות מלאות והיא מופיעה על בסיס קבוע בארץ ובעולם.

flamenko 1

מיכל נתן, מנהלת אמנותית: "הפלמנקו הינו סגנון יצרי וסוחף. עם רדת החשיכה על מושבת הטמפלרים – אחד האתרים הציוריים והרומנטיים בישראל, תחל הופעה בלתי נשכחת ואני מזמינה את כולם להגיע ולהתרגש איתנו באווירה הקסומה של שרונה עם להקת הפלמנקו הישראלית".

בשרונה תופיע הלהקה עם מיטב קטעי הפלמנקו מתוך רפרטואר הלהקה.

אירועי  הקיץ בשרונה – Sarona after 18:00

בכל ערב מהשעה 18:00 במהלך הקיץ, שרונה מציעה אירועי תרבות, קולינריה ושופינג פתוחים לקהל ללא תשלום, בין היתר הופעות חיות, קבלת שבת מוסיקאלית, קרקס רחוב, אירועי חוצות ויריד אמנים, הקרנת סרטי קולנוע (בשיתוף דוקאביב ויס דוקו), שיעורי ריקודים לטיניים ועוד… 

לפרטים מלאים כנסו לעמוד הפייסבוק של שרונה

 

המופע פתוח לקהל ומיועד לכל המשפחה

מוצאי  שבת  27.8.16  בשעה 20:30 , שרונה תל-אביב, ברחבה המרכזית

כניסה חופשית