צילום יח"צ מילוטל
מתחממת התחרות על מוצרי הצ'יפס ברשתות המזון בישראל.
חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות וחתמה הסכם לכניסה לראשונה לרשת "קרפור" (140 סניפים).
מטרת החברה להרחיב את הפעילות בשוק הקמעונאי ולהיות שחקן מוביל ותחרותי בתחום. כיום משווקים מוצרי "מילוטל" בלמעלה מ- 950 נקודות מכירה ברשתות כגון : רמי לוי, יוחנוף, טיב טעם, מחסני השוק ועוד…
פלח השוק של מוצרי מילוטל בשוק הינו כיום 12% , הכניסה לרשת קרפור תגדיל את פלח השוק של החברה ב-3% (סה"כ 15%).
חברת "מילוטל" יצרנית צ'יפס וירקות קפואים מרחיבה את פריסת השיווק ברשתות וחתמה הסכם לכניסה לראשונה לרשת קרפור.
ברשת קרפור מוצרי "מילוטל" ימכרו ב- 140 סניפים בכל מגוון מוצרי הצ'יפס : צ'יפס קלאסי , צ'יפס זיג זג, צ'יפס אמריקאי, צ'יפס סטייק – באריזות של 1.5 ק"ג.
כיום משווקים מוצרי "מילוטל" למעלה מ-950 נקודות מכירה ברשתות : טיב טעם, מחסני השוק, מרכז מזון סטופמרקט, פוליצר. וברשתות און ליין : וולט, יאנגו דלי ובחנויות נחות ובשוק הפרטי .
מפעל "מילוטל" ממוקם באזור התעשיה מילואות צפון סמוך לגבול לבנון ובחודשים אחרונים חזר המפעל לעבוד בשגרה מלאה.
ההפצה מתבצעת באמצעות חברת דיפלומט.
לצד ערכים של איכות, חדשנות ושירותיות, שמה לעצמה "מילוטל" מטרה לעודד חקלאות ישראלית והקפדה על כל שלב הייצור מהשדה לצלחת. "מילוטל" בוחרת את זני תפו"א המתאימים ביותר, בעונה הנתונה על מנת שהמוצר שמגיע לצרכן יהיה טעים ואיכותי לאורך כל עונות השנה.
מבדיקה שנערכה ע"י חברת מילוטל עולה שהישראלי צורך בממוצע כ-35 ק"ג תפוחי אדמה בשנה מתוכם כ-15 ק"ג צ'יפס.




