כותרות אחרונות
Search

מתנה צבעונית עם ערך מוסף חברתי.! מארזי מתנה מיוחדים לראש השנה באדיבות חניכי "אלין בית-נועם".

צילום: עמותת אלין בית-נועם

 

מתנה צבעונית עם ערך מוסף חברתי.!

מארזי מתנה מיוחדים לראש השנה באדיבות חניכי "אלין בית-נועם".

 

עמותת "אלין בית-נועם" הפועלת למען אנשים בוגרים עם מוגבלויות ונכויות מורכבות, מציעה לבחור השנה בחגי תשרי מתנות חג עם ערך מוסף חברתי ומשמעות. קטלוג מארזי המתנה הצבעוניים של חנות "יוצרים בנועם"- החנות החברתית שמפעילה העמותה, כוללת מנעד רחב של מוצרי חג קלאסיים כמו מגשי עץ או קרמיקה מעוצבים, עציצים, דבש, מתוקים, שמני זית, ויינות, אבל את תשומת הלב המיוחדת תופסים המוצרים מעשה ידיהם של חניכי "בית-נועם" השזורים במארזים השונים, ובהם רימונים, לבבות, פמוטים, צלוחיות הגשה וחמסות דקורטיביות מקרמיקה. באמצעות החנות מתאפשרת לחניכים ההזדמנות לעשייה משמעותית, בצד  מכירת מתנות ייחודיות, מעוצבות ואיכותיות ומלאות משמעות חברתית לקהל הרחב. ההכנסות ממכירת מארזי החג מסייעות להפעלת המרכז בקריית אונו ומעלות את המודעות לפועלם של חניכי המקום. המחירים של המתנות המקסימות הללו נעים בין 10 ₪ למוצר בודד ועד למארזים מהודרים ומושקעים במחירים הנעים בין 75-250 ₪. לדוגמה : מחירו של מארז הכולל יין מוסקטו לבן/אדום, שמן זית איכותי, צנצנת דבש, ממרח בריאות, שני מארזי שוקולד, שני מארזי עוגיות ממולאות, צלוחית קרמיקה ורימון קרמיקה בעבודת יד, 250 ₪. מחיר מארז הכולל יין קאווה, ראנר מעוצב לשולחן ורימון מקרמיקה, 130 ₪.

 

צילום: עמותת אלין בית-נועם

 

את המוצרים ניתן להזמין טלפונית במס'  050-2341004, לרכוש בחנות העמותה בהרצל 66 בקרית אונו, או להזמין ולקבל באמצעות שליח מהקטלוג המופיע באתר https://alin-beitnoam.org.il/shop/

 

 

צילום: עמותת אלין בית-נועם

מרכז בית נועם בקרית אונו מעניק מעטפת שירותים ייחודית לאנשים בוגרים עם מוגבלויות פיזיות ושכליות קשות המשתמשים בכיסאות גלגלים ולחלקם צרכים מורכבים בתקשורת. מרכז היום מספק לחניכים מסגרת יומית, שיקומית ותעסוקתית, כשקבוצות החניכים הטרוגניות ומשלבות חניכים עם רמות מוגבלות שונות. החניכים מגיעים מכל רחבי הארץ, מזיכרון יעקב בצפון ועד יד מרדכי בדרום וגוש עציון במזרח, וצוות המדריכים כולל גם בנות שירות לאומי ומתנדבי שנת שירות. בין הפעילויות המתקיימות בבית נועם, פעילויות להעשרת יחסים חברתיים, מרכז לעיסוק, מפגשים טיפוליים באמנות, בגינון, במוזיקה ובבעלי חיים וטיפולים רפואיים ופארה-רפואיים כמו ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה והידרותרפיה- טיפול במים.