כותרות אחרונות
Search

בשורה טובה לחיפאים – "אופטיק אילן" – אופטיקה מקצועית מאז 1973, פותחת סניף חדש בחיפה.

 

 

"אופטיק אילן" – אופטיקה מקצועית מאז 1973, פותחת סניף בחיפה.

בשורה טובה לחיפאים: אופטיק אילן מחנויות האופטיקה הוותיקות בישראל מגיעה לכרמל שבחיפה ומביאה לכם סניף בוטיק עם משב רוח חדשני ומרענן בעולם האופטיקה.

 

בימים אלה אופטיק אילן שמה פעמיה אל הלוקיישן הנחשק בכרמל וחושפת סניף מעוצב להפליא המציע קולקציות מרהיבות של משקפי שמש וראייה, שלא יותירו אף פאשניסטה אדישה. 50 שנות מצוינות ב "אופטיק אילן" מיצבו אותם כאופטיקה מהמובילות בישראל. 

 

צילום: יח"צ

 

בשנת 1973 הוקמה החנות הראשונה ע"י אילן מרבאום ז"ל, מהאופטומטריסטים הראשונים בישראל.

 

כיום "אופטיק אילן" מנוהלת ע"י צוות מומחים ובני משפחתו, שממשיכים את דרכו המדויקת והמקצועית של אילן. 

 

צילום: יח"צ

 

הצוות מתמחה בפתרונות ראייה ואופטיקה וידועים בשירות המקצועי והאיכותי שלהם, תוך שימוש בטכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בעולם האופטיקה.

 

חנויות "אופטיק אילן" מציעות מגוון משקפי ראייה ומשקפי שמש, עם היצע רחב של מסגרות לבחירה מבית המותגים המובילים בעולם- משווקים מורשים של מותגי על כגון: GUCCI, BALENCIAGA, DIOR, RAY BAN, CELINE, VERCASE, DITA, MYKITA ועוד…

 

צילום: יח"צ

 

באופטיק אילן קיימים חדרי הבדיקות הרשמיים של חברת "צייס" (ZEISS) גרמניה וחברת "הויה "(HOYA)יפן, כמו גם מעבדה להכנת משקפיים, המופעלים ע"י צוות אופטומטריסטים ואופטיקאים מוסמכים, כך שכל הליך הכנת המשקפיים, מרגע בחירת המסגרת עד למסירתו ללקוח, נעשה תחת אותה קורת גג אחת, באחריות ובפיקוח מלא של אנשי צוות אופטיק אילן.

 

סניף הכרמל חיפה: חורב 6 (צמוד לששון בר)

טל' 054-2906059

 

סניף הקריות: מתחם i-way צומת ק.אתא (צמוד לסטופמרקט)

טל'  ‎054-9606016