כותרות אחרונות
Search

נבחרת פוינטר IGO יוצאת לראלי "דרך המשי" – 11,000 ק"מ

נבחרת פוינטר IGO יוצאת לראלי דרך המשי

נבחרת פוינטר IGO יוצאת לראלי דרך המשי רוסיה – סין, 16 יום, 3 ערי בירה, 11,000 ק"מ, 15 סטייג'ים, 3 אנשי סיוע וצהובה אחת

רז הימן: "אנחנו שואפים לסיים בעשיריה הראשונה"

 

צוות פוינטר IGO   עם צמד נהגי השטח המעוטרים רז הימן והלל סגל, ייצא לראלי דרך המשי, "silk way rally 2016" אשר יתחיל ב -9 ביולי, 2016 מהכיכר האדומה במוסקבה לאורך 11,000 קילומטרים מתוכם 4500 שהם סטייג'ים מיוחדים החוצים את הנופים הקסומים של רוסיה, קזחסטן וסין, לפני שיגיעו לקו הסיום בלב בייג'ינג ב -24 ביולי.

rali 2

ארז בנק ממשרד יחסי הציבור "וולף תקשורת ויחסי ציבור" פותח את מסיבת העיתונאים לרגל יציאת צוות פוינטר & igo לראלי "דרך המשי" יושבים מימין לשמאל: קובי סמנכ"ל שיווק igo, הלל סגל צוות פוינטר igo, רז היימן צוות פונטר igo' אילן מנכ"ל פוינטר – צילום: אבי בר

לראלי יצאו גם צוות Desert Warrior של אביב קדשאי ויזהר ערמוני וכמו כן משאית סיוע של מיצובישי מסוג קאנטר בחסות כלמוביל מסחריות שתספק סיוע טכני בהכנת ותחזוקת המשאית. את הצמיגים לצהובה (רכב הראלי) ולמשאית תספק חברת אוטולוקס יבואנית צמיגי Toyo לישראל זו השנה הרביעית.

ראלי דרך המשי 2016 הינו הראלי השישי בסדרה וענקית הגז הרוסית גזפרום הינה נותנת החסות הראשית. תכנון המסלול הינו ייחודי, 'אינסופי' ויהיה קרב בלתי מתפשר ואחד האתגרים הגדולים ביותר דרך טריטוריות לא ידועות, מדבריות, מישורים עצומים, קניונים תלולים, הרים, ערבות עם חורבות, ערים עתיקות ונופים מדהימים. המסלול יעבור בערבות רוסיה, בדרכים הקשות והמתפתלות בקזחסטן ובדיונות וברכסי ההרים הסיניים.

הראלי עצמו הינו לא רק אירוע ספורטיבי אלא גם גשר תרבותי בין רוסיה במערב לסין במזרח. ערוצי הטלוויזיה הרשמיים ברוסיה כמו גם בסין ישדרו בהרחבה את המירוץ כמו גם רשת EUROSORT  שיעלו דיווחים יומיים ל- 243 מיליון מנויים ב- 20 שפות. באתר הרשמי של המירוץ, כחודש לפני תחילתו העלו כתבת ראיון עם רז והלל. "מכונית אחת בלבד עם סיוע מוגבל לצוות עם רזומה מכובד".

rali 5

רז והלל תמונת ארכיון

רז הימן, נהג צוות פוינטר IGO: "מדובר בראלי קשה וארוך יותר מראלי דקאר בו השתתפנו ב 2012. זו הפעם השלישית שאנו משתתפים בראלי דרך המשי והפעם גם המאתגרת והקשה מכולם כשהשאיפה שלנו היא לסיים בעשיריה הראשונה, שאפתני אך אפשרי……….העלויות גבוהות ואנו מקבלים רוח גבית מלאה – תמיכה פיננסית ומורלית משותפים לדרך והספונסרים הראשיים חברת "פוינטר" המלווה אותנו מעל 10 שנים, והשנה הצטרפה לשמחתנו גם חברת "IGO", וכן צמיגי "Toyo", "כלמוביל מסחריות", "גילת סאטקום", "טלפארמה", "אאוטבק ונפתלי ניסן ובניו".

רז מוסיף: "אני רוצה להזכיר שבעולם, ספורט מוטורי הוא ספורט ככל הענפים הפופולריים האחרים, כולל כדורגל, כדורסל, שייט וג'ודו והגיע הזמן שגם בישראל הישגי הנהגים בעולם, במרוצים השונים, יזכו לבמה הנכונה ולהכרה של משרדי הממשלה – התרבות והספורט, החוץ, התיירות והתחבורה"

אילן גולדשטיין, מנכ"ל פוינטר: "רז והלל יוצאים למרוץ המאתגר ביותר שעשו עד היום בלי אף תמיכה ממשלתית, למרות שהספורט המוטורי מביא למדינה כבוד והישגים. הדבקות במטרה, השאיפה למצוינות וההתכווננות שלהם ל"יעדי על" נשגבים כנגד כל הסיכויים מרשימה ואנו שמחים להיות חלק מצוות הספונסרים שמאמין כי יוכלו לעשות זאת גם הפעם".

rali 3

מימין לשמאל: קובי סמנכ"ל שיווק igo, הלל סגל צוות פוינטר igo, רז היימן צוות פונטר igo' אילן מנכ"ל פוינטר – צילום: אבי בר

דודי וירניק, נשיא NNG, מפתחת תוכנת הניווט IGO: "כחברה בינלאומית הפועלת בשיתוף יצרניות הרכב הגדולות בעולם, אנו  תומכים בספורט המוטורי ובאירועים סביב עולם הרכב והספורט. זה היה אך טבעי שניקח חלק ונתמוך בנבחרת הישראלית לאירוע ראלי הנחשב אחד הגדולים בעולם. החסות הינה חלק מפעילות החברה להשקת גרסת IGO PRIMO NEXT GEN , אני מאמין בלב שלם כי לצד הפעילות ברחבי העולם, חשוב וצריך לתמוך ולסייע היכן שנדרש בפעילות בישראל. אני מאחל לרז והלל הצלחה רבה באתגר העומד בפניהם".

נותני חסות נוספים:
נותני חסות נוספים הם חברת אוטולוקס יבואנית צמיגי TOYO, אשר תספק לצהובה צמיגי שטח רגילים אך מתאימים למרוץ, צמיגים למשאית הסיוע ואביזרי נהיגה מבית MOMO Italy, ,חברת הבנייה נפתלי ניסן ובניו שנפרדה ממשאית הסיוע למשך 4 חודשים ולכלמוביל מסחריות אשר ביצעה במשאית יישור קו מכאני במוסך המרכזי, אאוטבק יבואן בולמי FOX, גילת סאטקום שסיפקה טלפון לוויני, טלפארמה על הסיוע עם הקארנה, SKYPRO שסיפקה ציוד צילום בטכנולוגיית 360 מעלות.

rali 4

מיכאל פורז מנהל שחווק צמיגי toyo tires נציג החברה שמספקת לרכב המירוץ את הצמיגים – צילום: אבי בר

על הרכב:
מדובר ברכב השייך לקטגוריית T1.2 (רכבי אב טיפוס מבניה עצמית בעל מנוע דיזל), בעל שלדת צינורות עליה הורכבו מכלולים מכניים של מיצובישי פג'רו. לרכב מנוע טורבו של BMW בנפח של 3,000 סמ"ק, 6 צילנדרים ו- 250 כ"ס עם מחשב בעל תוכנת מרוצים מיוחדת. צריכת הדלק תעמוד על כ-3.5 ק"מ לליטר בזמן המרוץ. משקל עצמי 1,980 ק"ג, צמיגי Toyo חדשים מדגם OPEN COUNTRY M/T, מערכת הרמה עצמית הידראולית מובנית, מידות הרכב: אורך 4.2 מטר, גובה 2 מטר, רוחב 2 מטר.

בולמי פוקס אשר הותקנו ברכב בסוף עונת 2014 עברו שיפוץ וכיול על ידי חברת אאוטבק יבואנית ונציגת בולמי FOX בישראל.

כננת של חברת WARN נתרמה על ידי היבואן – הנפלד טכנולוגיות, מאוחסנת ברכב ובמידת הצורך ניתנת להתקנה זריזה בחלקו הקדמי או האחורי.

rali 1

רז והלל נפרדים מרכב המירוץ שעושה את דרכו במכולה למוסקבה

על רז והלל:
זהו הראלי הבינלאומי ה – 26 במספר של רז וה – 21 של הלל. רז והלל הם מנהגי השטח הבכירים והמעוטרים ביותר בישראל, זוכי פרס שרת התרבות והספורט לספורטאים מצטיינים לשנת 2009. הלל סגל, נווט הצוות, בן 67, בעל מוסך ליוגב. הנהג רז הימן, בן 52, מנכ"ל תנועה מערכות מחשוב וניווט. בעשור האחרון חזר הצוות מתחרויות הראלי בהן השתתף עם הישגים רבים, ביניהם מקום ראשון באליפות של גרמניה, ה-GORM Open, מקום ראשון כללי בברסלאו בלקן 2014, אלופי סבב הבלקן 2013, מקום ראשון כללי בראלי יוון 2013, מקום ראשון כללי ב- 24 השעות של יוון 2014, מקום ראשון בדאקאר 2012 (קטגוריית רוקיז), מקום ראשון בראלי דרך המשי 2009 ו- 2010 (קטגוריית (T1.2, מקומות שני ושלישי בראלי הפרעונים במצרים 2005, 2006 ו 2007 (קטגוריית (T1.2, מקום שני כללי בראלי בלקן 2012, מקום שני ב- 24 שעות של יוון 2013, מקום שלישי בראלי יוון 2014 ומקום שלישי בראלי ברסלאו פולין 2015.