כותרות אחרונות
Search

נוכח העלייה במספר החולים בקורונה! עדכון מהמרכז הרפואי "מאיר" מקבוצת כללית בכפר סבא.

צילום חופשי: רד אלטמן • פרייבורג / דויטשלנד undefined

 

נוכח העלייה במספר החולים בקורונה!

עדכון מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית

במרכז רפואי מאיר מאושפזים 19 חולים מתוכם חולה מונשם. נוכח העלייה במספר החולים תוסב החל מהיום מחלקה פנימית ג' למחלקה פנימית קורונה, זו הפעם הרביעית, ומחלקה נוספת תיכנס גם היא לכוננות במידת הצורך.

 

פרופ' מיכל חוברס, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות במרכז רפואי מאיר: "אנו צופים בעלייה מחודשת המתבטאת באשפוז חולים חדשים ועלייה בתחלואת אנשי צוות. העלייה הנוכחית קרובה מאוד לגל הקודם שחווינו. קשה יהיה לצפות את חומרת הגל, בהתחשב בזה שאנו קרובים מאוד לגל הקודם, מה שמהווה הגנה מסוימת לחלק מהאנשים ומצד שני – אנו מתרחקים מהחיסונים ויש עייפות בהקפדה על ההנחיות. לפיכך, אסור לנו להיות שאננים ועלינו להקפיד על מסכות בחללים סגורים ולהשלים את סדרת החיסונים שראינו את תרומתם בהגנה מפני אשפוז ומפני מחלה קשה".

 

ד"ר יעקב חן, סגן מנהל מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "לאור העלייה במספר המאומתים בקהילה ובהלימה גם בפניות למיון הביולוגי שלנו במרכז הרפואי מאיר, אנו נערכים לפתיחת מחלקה פנימית קורונה מלאה היום. על אף טווח הזמן הקצר לו "זכינו" בין הגלים, הצוותים שלנו מגויסים, מנוסים וערוכים להתמודדות עם גל תחלואה זה. זה הזמן להדגיש את חשיבות ההקפדה על ההנחיות ועל ביצוע בדיקות שיוכלו לסייע בהתמודדות מול ההתפרצות המחודשת".