כותרות אחרונות
Search

"נורוויג'ן קרוז ליין" מציגים: טרקליני סיגרים יוקרתיים על גלי הים.

צילום: "נורוויג'ן קרוז ליין"

 

"נורוויג'ן קרוז ליין" מציגים: טרקליני סיגרים יוקרתיים על גלי הים.

זאת סצנת חובה בכל סרט עם חופשה מפנקת. יושבים עם חולצת פשתן לבנה חצי מכופתרת, כובע קש מעוצב, כיסא נוח, מקדימה בריכה או חוף עם חולות לבנים והמים כחולים כחולים. ותמיד, תמיד, הגבר עם סיגר.

 

צילום: "נורוויג'ן קרוז ליין"

 

בין אם אתם אוהבים או לא, סיגר זה אווירה. סיגר זה יוקרה. סיגר זה סטייל. אם כך אין פלא שחברת הקרוזים היוקרתית, נורווג'יאן קרוז ליין, מציעה לנופשים שלה גם טרקליני סיגרים ייחודיים.

 

לצד מסעדות, מופעים, ברים וכמובן אטרקציות ימיות, נורווג'יאן קרוז ליין, מציעה גם ח טרקליני סיגרים שנמצאים באזורים מיוחדים באוניה ומעוצבים בסגנון סלון, שנוצרו על מנת לתת למעשנים מקום להנות מסיגר טוב במהלך חופשתם והתרווח ברגעים ייחודיים של הרפתקאות והזדמנויות חדשות לקשרים חברתיים, תוך תמיכה בתרבויות מגוונות וחוויות משובחות.

 

צילום: "נורוויג'ן קרוז ליין"

 

בטרקלין סיגרים של אוניות הקרוזים של נורווג'יאן קרוז ליין, תוכלו למצוא מבחר סיגרים איכותיים מרחבי העולם הנותנים לנופש תחושה של שלווה איכותית אותה הם מבקשים.

 

מה סודו של הסיגר? למה הוא מושך כל כך? יש אומרים כי העישון של הסיגר מפעיל את כל חמשת החושים: מריחים אותו, רואים, ממששים, ואפילו הניתן לשמוע אותו כהסיגר נשרף בכל נשיפה פנימה. יש כאלו שיאמרו שמעבר להיותו מקנה מעמד יוקרתי, הוא גם מאפשר להתרווח אחורנית ולהנות ממש כמו מדיטציה מרגיעה.

 

אוניית הפרימה שהיא הראשונה בסדרת היוקרה של החברה, שהושקה בשנה שעברה וכבר הספיקה לזכות בפרסים מכובדים, מציגה טרקלין הסיגרים Humidor Lounge המציע לאורחיו ממותגי הסיגרים הנחשבים ביותר, ובהם מונטה, קוהיבה, קריסטו, פואנטה, ארתורו ,לה אורורה ופרטאגס, ברמות מחיר שונות, וכן סיגרים במבחר טעמים (Cojimar Senoritas.

 

צילום: "נורוויג'ן קרוז ליין"

 

לצד הסיגרים, ישנו בר משקאות חריפים ובו מגוון סוגי רום, סקוטש, בורבון, וויסקי מרחבי העולם, ברנדי, קוניאק ועוד…

 

הטרקלין מצויד בארונות יומידור עם וסתי טמפרטורה ותאורה רכה בכוונון מדויק. המקום מעוצב בסגנון קלאסי, עם חיפוי קירות בעץ טיק ואגוז, ספות עור וכורסאות עור וזמש בגוני חום ובז’, שולחנות וארונות מזכוכית עם נגיעות של זהב. מסביב פזורות יצירות אמנות להעצמת המראה האלגנטי. בסמוך לטרקלין ממוקם חדר משחקים למבוגרים עם משחקי שולחן, קליעה למטרה בחצים וכד’…

 

לחברת נורוויג'ן קרוז ליין ב- 18 אוניות קרוז שמתוכם 15 מציעות טרקליני סיגרים. חלק מהטרקלינים מאפשרים להנות מחוויה של נוף הים הנשקף מהחלון, המוסיף לתחושה של השחרור, החופש ופינוק.

 

צילום: "נורוויג'ן קרוז ליין"

 

אחת מהאוניות שמציעות טרקליני סיגרים היא אוניית הפרימה החדישה, , שאורכה 294 מטר, מיועדת להכיל עד 3,100 אורחים (בתפוסה זוגית) ומתופעלת על ידי כ-1,500 אנשי צוות. היא מעוצבת בקו עכשווי ומודרני, עם חדרים במבחר גדלים ואפשרויות, מגוון שטחים ציבוריים, 11 מסעדות ושפע אטרקציות לכל גיל, כולל אפילו מסלול מירוצים וגולת הכותרת של הקרוזים של NCL היא שאין לוחות זמנים במסעדות פתוחות כל הזמן.

 

מתחם The Haven כולל סוויטות מפוארות במיוחד, אחדות מהן עוצבו על ידי פיירו ליסוני, מהמעצבים המובילים באיטליה. למתחם הסוויטות יש באטלר פרטי צמוד 24/7.

 

הספינה מבצעת הפלגות נופש במגוון רחב של מסלולים, כולל שיט טרנס-אטלנטי, מסלולי שיט ליוון והאיים, נמלי הים התיכון, צפון אירופה, וגם מסלולים לברמודה ולקריביים, כולל שיט לרפובליקה הדומיניקנית – מסלול שיקסום בוודאי לחובבי הסיגרים.

 

צילום: "נורוויג'ן קרוז ליין"