כותרות אחרונות
Search

נחשפו זוכי פרס מוצר השנה ישראל 2023 – תוצאות המחקר מראים, הישראלים מחבקים את העתיד, אבל מעריכים מאוד את המסורת.

צילום: אבי בר

 

נחשפו זוכי פרס מוצר השנה ישראל 2023 – תוצאות המחקר מראים, הישראלים מחבקים את העתיד, אבל מעריכים מאוד את המסורת.

* בין הזוכים המפתיעים, אנה זק בשיתוף פעולה מעניין עם חברת הקוסמטיקה סקרה

* הצרכנים בישראל מעריכים טכנולוגיה וחדשנות, אך שומרים על החוויה הישראלית האוטנטית.

* אפליקציות מבוססות בינה מלאכותית ומוצרים המסייעים לשמירה על סגנון חיים בריא, זכו בפרס הנחשק.

* מתודולוגיית המחקר מוכיחה שוב, הצרכן הישראלי מחפש מענה אמיתי לצרכיו ולא מושפע מגימיקים חסרי ערך.

* בין זוכי פרס מוצר השנה בלטו מוצרים המותאמים לשומרי המסורת, מוצרי מזון טבעוניים ובר מים ייחודי לשימוש כשר לשומרי שבת ודתיים.

 

צילום: אבי בר

 

גם השנה נחשפה רשימת הזוכים בפרס מוצר השנה 2023,לאחר תהליך ארוך ומוקפד תחת פיקוחה של חברת מוצר השנה העולמית. אומת הסטארטאפ הציגה שילוב מפתיע בין חדשנות המביאה בשורה לעולם כולו, לבין מוצרים ושירותים ייחודיים המתאימים לאורח החיים הישראלי ולשמירה על המסורת.

 

גם בשנת 2023 פרס מוצר השנה המבוסס על מחקר אמיתי מראה עד כמה מעריך הצרכן הישראלי פתרונות המבוססים על הצורך הייחודי הקיים במדינתנו. פאנל המומחים, בחן את התאמת המועמדים לתחרות והביע את דעתו על החדשנות והייחודיות של המוצרים והשירותים. בשלב הבדיקה המקיפה, בחנו צרכנים את המוצרים וחוו את דעתם על חווית השימוש האמיתית, תחת פיקוחה של חברת המחקר הבינלאומית "NIELSEN".

 

מטרת התחרות לזהות את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בתחומם. בדיקת המוצרים מתבצעת על פי מתודולוגיית מחקר אחידה ומהימנה ומעניקה לזוכים את הזכות להשתמש בכלי שיווקי עוצמתי ומוערך ביותר – תו (לוגו) “מוצר השנה”, פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בעולם בתחום מוצרי הצריכה כבר למעלה מ – 40 שנה ובלמעלה מ – 45 מדינות ברחבי העולם.

 

קופסאות שימורים בטכנולוגיה חדשנית, אפליקציות פיננסיות להתנהלות כלכלית נכונה ורטבים בטעמים ישראליים מוכרים, זכו בהערכת הצרכנים. מוצרים המותאמים לשומרי המסורת, החל ממרח חמאה טבעוני המתאים לשומרי כשרות, דרך בר מים ייחודי המותאם לשימוש שומרי מסורת ודתיים ביום שבת ועד לתחליף גבינת פטה ללא חלב להקרמת תבשילים בשריים בקלות, בלטו מאוד השנה והצביעו על מענה אמיתי לצורך שלא זכה לתשומת לב ראויה עד כה.

 

השנה יותר מבעבר הקפידו הצרכנים לבחור במוצרים ושירותים המותאמים לסגנון החיים הישראלי. המשך המגמה הבריאותית והתחזקות המסורת היהודית, לצד פתרונות מעשיים העונים על הצרכים הכלכליים והתרבותיים שמכתיבה התקופה בלטו מאוד במערך השיקולים של הצרכנים. מוצרים ללא סוכר, מכונת תספורת לשימוש עצמי בבית, כרטיסי אשראי משתלמים ומתגמלים ומוצרי טיפוח המותאמים לתנאי הארץ, זכו להערכה מיוחדת ולציוני שביעות רצון גבוהים במיוחד.

 

רשימת הזוכים:

אמישראגז

BROIL KING גרילי

בנק הפועלים

המרכז לצמיחה פיננסית

בנק הפועלים

בנק מגוון ללקוחות מגוונים

זנלכל  בע"מ

סדרת 100% עגבניות

זנלכל  בע"מ

הסדרה הישראלית

Violife

Vioblock ממרחמאה מהצומח

Violife

בסגנון פטה יוונית

URIEL

STRAP4U

SACARA 

קולקציית הקפסולה של X SACARA אנה זק

סוויטאנגו

סדרת הממרחים המתוקים

הבנק הבינלאומי

תוכנית ההטבות Beyond 

מוצרי איכות אמריקאיים

אריסטו קראנץ

מימון ישיר

שירות מציאת רכב

גלידות נסטלה

מאגדות שלגוני 99

 המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע"מ

מכונת תספורת WAHL MAGIC Clip

 המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע"מ

כיריים גז עם טיימר MIDEA דגם 60GH096

בנק הפועלים

אפליקציית פועלים לעסקים

בנק הפועלים

מערכת המסחר פועלים MyTrade

קיוומא

הילו קומוד

קיוומא

דקפינול

קיוומא

קליר אפ

ליברה

ביטוח רכב

אפיקים טכנולוגיית מים מתקדמת

נועם 2 היברידי

אמברוזיה סופהרב בע"מ

סדרת Tab in Gum תוספי תזונה בגומי לעיסה

אמברוזיה סופהרב בע"מ

 Beauty360 

 

אלי כהן מנכ"ל מוצר השנה צילום: אבי בר

אלי כהן מנכ"ל מוצר השנה ישראל: "הזוכים בפרס מוצר השנה מייצגים את ישראל בצורה הטובה ביותר. השימוש בבינה מלאכותית בתהליכי רכישת רכב ובניהול תיקי השקעות עורר עניין רב ובא לידי ביטוי בבחירת הצרכנים. יש לנו כאן את החדשנות הטכנולוגית שתמיד הציבה את ישראל כמובילה עולמית ובמקביל אנו רואים שמירה על הזהות וערכי העבר והמסורת".

 

ענבר קוזלובסקי סמנכ"לית מוצר השנה צילום: אבי בר

ענבר קוזלובסקי סמנכ"לית מוצר השנה ישראל: "פרס מוצר השנה מספר את הסיפור הזוכים בצורה חד משמעית ומחזק את החשיבה החדשנית ואת המאמץ שהשקיעו בפיתוח המוצרים והשירותים. הזכייה בתחרות מוצר השנה זאת ההוכחה שהלקוח הישראלי מרגיש את ההשקעה הבלתי מתפשרת ומעריך את  היכולת של הזוכים להוציא דברים מין הדמיון אל הפועל".

 

"זרקור" על מספר מוצרים בולטים מבין הזוכים בפרס מוצר השנה.

 

ממרח קקאו עם אגוזי לוז.

מוצר חדש של "סוויטאנגו" מדובר בממרח שוקולד עם אגוזי לוז. המוצר המדהים הזה  מתאים להכנת קינוחים כמו: בראוניז, עוגת שוקולד, כדורי שוקולד ועוד…  הממרח מתאים מאד גם למריחה על לחם או פיתה. והכי כייף לאכול אותו סתם ככה עם כפית. ממרח השוקולד של "סוויטאנגו" מכיל 92% פחות סוכר ו-35% פחות קלוריות בהשוואה למתחרים.
כפית ממרח שוקולד של סוויטאנגו (כ-10 גרם) מכילה רק 0.5 גרם סוכר ו-38 קלוריות בלבד. המשמעות היא שאפשר לאכול מהממרח הייחודי הזה ללא רגשות אשם. ראוי לציון כי ממרח השוקולד של "סוויטאנגו" הוא טבעוני, דל פחמימה ואינו מכיל שמן דקל !

www.sweetango.co.il

 

 

 

סדרת רטבים ישראלית מבית יכין

המותג יכין השיק השנה את "הסדרה הישראלית". מדובר בסדרת רטבים באריזה חדשה מעוצבת ומיוחדת, העשויה מפח וידידותית לסביבה, שהוכנה ויוצרה במיוחד עבור יכין. האריזה החדשה בולטת ביופייה בנוף הצנצנות של הרטבים המוכנים של יכין . מתכוני הרטבים בסדרה נבחרו בקפידה ובהשראת תרבות הארוחה המשפחתית הישראלית. כמו כן העגבניות, הפלפלים ועשבי התיבול גדלים בשדות הארץ, תוצרת מקומית התורמת לכלכלה המקומית ולחקלאות הישראלית. החדשנות פורצת הדרך מתבטאת באריזת הפח בעלת ייחודיות עולמית מעבר להיותה ידידותית לסביבה. הפחית משלבת אסתטיות ונוחות עם מכסה צר יותר, כך שהפחית קלה יותר לפתיחה ומגנה על המוצר טוב יותר מכל אריזה אחרת.

 

צילום: אבי בר

 

מוצרי פרימיום מבית אריסטו קראנץ

"אריסט קראנץ" מוצר פרימיום טעים במיוחד ופריך ללא שומן טראנס ואו כולסטרול. במוצר החדש ניתן למצוא צ'יפס בטטה, תחליף טעים ומזין לצ'יפס הרגיל. כמו כן  טבעות בצל קלות להכנה וטעימות בטירוף. המוצרים החדשים  מיוצרים בשיטת ייצור חדשנית המעצימה את  טעמם ויוצרת החוויה קולינרית מופלאה. מדובר חטיפים איכותיים  המיוצרים מחומרי גלם טובים ומשובחים ביותר. מתאים להגשה כמתאבן, כתוספת למנה העיקרית וסתם לנשנש. את המוצר ניתן להכין בתנור אפיה, גריל וטיגון עמוק.

 

צילום: אבי בר

 

ארטיק נסטלה

ארטיק "נסטלה" בטעם פיסטוק עם שוקולד לבן עם שברי פיסטוק  וארטיק בטעם מסקרפונה עם שוקולד לבן ושברי עוגיות הם שני  מוצרי המשך ישיר לטירוף של הקיץ שעבר מדובר  במארזים  של ארטיק בטעם פיסטוק עם שוקולד לבן עם שברי פיסטוק  וארטיק בטעם מסקרפונה עם שוקולד לבן ושברי עוגיות, ולהם רק 99 קלוריות. בכל מארז 5 שלגונים. המוצר טעים בטירוףףף.

 

צילום: אבי בר

 

אפליקציית פועלים לעסקים

אפליקציה בנקאית מובילה לעסקים, קלה להורדה ולהתקנה, עם ממשק פשוט וידידותי לבנקאות קלה ללקוחות עסקיים. תצוגת האפליקציה ברורה ונוחה לניהול חשבון עסקי לצד מעבר קל בין תחומים שונים כמו: משכורות, חתימה על עסקאות, העברות ועוד… עיצוב האפליקציה חדשני ומתקדם ומציג בפני המשתמש את כל מה שבאמת חשוב לעסק.

 

 

 

צילום: אבי בר

 

מוצרי טיפול והקלה לעיניים מבית "הילו קומוד"

מדובר במספר מוצרים מבית "הילו קומוד" – טיפות עיניים לאנשים הסובלים מיובש בינוני עד יובש קשה בעיניים. הטיפות  "הילו קומוד" אינן מכילות חומרים משמרים. בתכולת הטיפות יש חומצה טבעית שנמצאת בחלקי הגוף וחומצה זו נותנת לעין הרגשה של חומר טבעי ומוכר. טיפות "הילו קומוד" בטוחות לשימוש והן כמעט ללא תופעות לוואי. המוצר "HYLOCOMOD" לא מכיל פופטים שבשימוש ממושך עשויים לגרום לעין נזק. "הילו קומוד" טיפות מיוחדות  ליובש בעיניים נמכרות ללא מרשם  והמוצר מגיע באריזת מיוחדת שבזכותה אפשר להשתמש בלי חומר משמר. כמו האריזה מאריכה את תוקף השימוש עד חצי שנה מרגע הפתיחה. אחרי השימוש ב"הילו קומוד", העפעף נסגר, מופעל על הטיפה לחץ ואז היא הופכת הטיפה  לנוזל השוטף את קרנית העין ומרענן אותה. המוצרים מתאימים למשתמשים בעדשות מגע, לטיפול באדמומיות, עיניים מגורות, עייפות, רגישות לאחר צפייה ממושכת במסכים וטיפול בעיניים לאחר ניתוח.

 

צילום: אבי בר

 

סדרת  תוספי תזונה גומי לעיסה – Tab in Gum

סדרת טאב אין גאם היא פטנט עולמי המיוצר ומשווק בבלעדיות על ידי חברת "סופהרב" והוא מביא לעולם הבריאות בשורה חדשה. מדובר  בתוספי תזונה משולבים בגומי לעיסה ללא סוכר! ייצור המוצר מתאפשר באמצעות טכנולוגיה ייחודית במהלכה מצפים את  גומי הלעיסה בחומר מיוחד השומר על הויטמינים, המינרלים ורכיבים נוספים שנמצאים בו במינונים גבוהים ובאיכות חסרת פשרות. הציפוי מגן על הרכיבים מפני נזקי חמצון והופך את הצריכה לנעימה, טעימה וקלה להתמדה! שחרור הרכיבים, הויטמינים והמינרלים  מתבצע תוך 60-120 שניות של לעיסה.

 

צילום: אבי בר

 

קולקציית האיפור האולטימטיבית של X SACARA אנה זק

קולקציית האיפור האולטימטיבית של אנה זק פותחה בשיתוף פעולה ייחודי של שגרירת המותג, אנה זק עם חברת "סקארה". הקולקציה של "SACARA" בשיתוף אנה זק, התגלתה עד מהרה כאחת מקולקציות האיפור האהובות והנמכרות ביותר במדינת ישראל. מדובר בפורמולות חדשניות, בלתי מתפשרות, בשילוב צבעים שנבחרו בקפדנות  והם אלו שהפכו את הקולקציה לנדרשת ומוערכת שזכתה לאהדה צרכניות רבות שאוהבות ומשמשות במוצרי איפור איכותיים.

 

צילום: אבי בר

 

Beauty 360

תוסף תזונה המספק מענה טוב ומקיף לטיפוח השיער, העור והציפורניים. מדובר בפורמולה ייחודית ועשירה במיוחד, המשלבת את פטנט "Biocell®", קומפלקס של קולגן וחומצה היאלורונית, שיעילותם בשיפור מראה העור הוכחה במחקרים קליניים. המוצר מכיל מגוון רחב של ויטמינים, מינרלים, חומצות אמינו ו-MSM, לשמירה על שיער בריא, עור קורן וחלק וציפורניים חזקות.

 

צילום: אבי בר