כותרות אחרונות
Search

נטע אלחמיסטר היא הפנים החדשות של "SACARA" !

"SACARA"

נטע אלחמיסטר היא הפנים החדשות של "SACARA" !

נטע אלחמיסטר, דוגמנית, אשת עסקים ואושיית רשת, נבחרה להיות  הפרזנטורית של חברת הקוסמטיקה "SACARA

אלחמיסטר תחליף את הדוגמנית והשורדת ניקולה וורד עם חוזה לשלוש שנים, שכר מוערך במיליון וחצי ₪.

הקמפיין הפרסומי יעלה לאוויר בספטמבר 2017

צילומים: נאור אפל

משה גולברי, מנכ"ל SACARA: "אנו מברכים את  נטע אלחמיסטר שבחרה להצטרף למשפחת  SACARA ולהוביל את הקמפיין החדש והמרגש של החברה. אלחמיסטר הינה הבחירה הטבעית והנכונה עבורנו ואנו בטוחים כי ערכיה ישתלבו עם ערכי המותג. יחד נמשיך להעניק לקהל הישראלי את מוצרי הקוסמטיקה הטובים והמובילים ביותר בתחום הביוטי והטיפוח במחירים נגישים".

לדברי נטע אלחמיסטר: "אני שמחה ונרגשת על  הקשר החדש והמקצועי עם SACARA  ועל ההזדמנות לשמש כפנים של החברה. זוהי גאווה וזכות גדולה בשבילי להיות חלק מחברה אשר מייצגת יופי ואיכות".

 

נטע אלחמיסטר, הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית הרשת, קוטפת קמפיין חדש. אלחמיסטר נבחרה להיות הפרזנטורית של חברת הקוסמטיקה, האיפור והטיפוח המובילה SACARA.

אלחמיסטר נבחרה לפנים של המותג עד לשנת 2020 ולמשך שלוש שנים, ותשתכר בחוזה המוערך בסכום של כמיליון וחצי שקלים.

 

במסגרת החוזה, תשמש אלחמיסטר כפנים של SACARA  בכלל התחומים בהן היא פעילה ובהם: איפור וטיפוח, בקמפיינים שונים אשר יועלו בפרישת מדיה רחבה במהלך השנים הקרובות ובכללם: סרטוני טלוויזיה בערוצים המובילים, קמפיינים ברשתות חברתיות, אינטרנט, מודעות בעיתונות ומגזינים נבחרים ועוד.

אודות SACARA

חברת SACARA הינה חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים – דוד, יעקב ומשה גולברי ועל ידי המנכ"ל אביב בן יעקב. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה כ 53 חנויות. SACARA מציעה לצרכן הישראלי מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית. SACARA   משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער  ולציפורניים.