כותרות אחרונות
Search

ניאופרם מוצרי צריכה משיקה מחדש את מותג הקונדומים R3

ניאופרם מוצרי צריכה משיקה מחדש את מותג הקונדומים R3

הקמפיין ידגיש את איכות ואמינות הקונדום המיוצר בגרמניה

"64% מבני הנוער מייחסים אמינות גבוהה למוצרים תוצרת גרמניה"

עלות המהלך היא כ-3 מיליון ש"ח כולל קמפיין דיגיטלי לצעירים ועיצוב חדש לאריזות

R3 מותג הקונדומים תוצרת גרמניה, מרחיב את פעילותו בישראל. ניאופרם מוצרי צריכה אשר קיבלה לידיה את זכויות השיווק וההפצה של המותג, יוצאת במהלך כולל בעלות של כ- 3 מיליון ש"ח במטרה לגרוף נתח משמעותי מהשוק. המהלך כולל מיתוג מחדש, עיצוב אריזות, קמפיין השקה, קד"מ, מהלך משמעותי בנקודות המכירה ומבצעים ברשתות.

לדברי אילנית רוט, סמנכ"ל שיווק ניאופרם מוצרי צריכה, "מטרת הקמפיין הינה לבסס את מעמדו של R3 כמותג איכותי, בטוח ואמין, מתוצרת גרמניה. מקבוצות מיקוד וממחקרים שערכנו, למדנו כי גם בקרב בני נוער יש יתרון מובהק למוצרים תוצרת גרמניה: 64% חושבים שמוצרים תוצרת גרמניה הינם מוצרים איכותיים מאוד וכי איכות גרמנית נמדדת במונחים של אמינות, דייקנות ומצוינות, קרוב ל- 50% מהנשאלים ציינו כי קונדום תוצרת גרמניה מהווה יתרון משמעותי בעיניהם".

עוד מוסיפה רוט כי "שוק הקונדומים בישראל מגלגל כ- 40 מיליון שקלים בשנה. R3 הינו המותג השני בגודלו בשוק. הפרמטר המשמעותי ביותר לצרכנים בעולם הקונדומים הוא הביטחון ו- 3R כמותג קונדומים המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת בגרמניה עונה בצורה הטובה ביותר לצורך זה."

קמפיין הדיגיטל שעולה בימים אלה, עוסק באיכות ובאמינות של קונדומי R3 באמצעות סדרת סרטונים הומוריסטים באמצאות משרד הפרסום פובליסיס ובהפקת שרוטונים. כמו כן יכלול הקמפיין תחרות ייחודית, במסגרתה יוכלו המשתתפים להוכיח את חוזקו של קונדום R3 בדרכים יצירתיות ולזכות בחופשה בברלין עם 2 חברים.

אודות R3: קונדומי R3 מיוצרים בגרמניה על ידי חברת MAPA, חברת הקונדומים הגדולה בגרמניה ומשווקים בעשרות מדינות ברחבי העולם. הקונדומים מיוצרים בשיטות העדכניות ביותר ועומדים בדרישות המחמירות ביותר של התקן האירופאי (ISO 4074). כל קונדום עובר בדיקות אלקטרוניות מקיפות המבטיחות את תקינותו ואיכותו הגבוהה. קונדומי R3 עומדים בתקן הישראלי ומאושרים על ידי משרד הבריאות. כל קונדומי R3 שקופים, עשויים מגומי טבעי (לטקס) ומשומנים בחומר סיכוך מעולה. מגוון הקונדומים כולל: קונדומים דקים במיוחד, מחוספסים לגירוי מרבי, בצבעים ובטעמים, גדולים במיוחד ועוד.

niofarm 1

אודות ניאופרם: R3 משווק בישראל על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בפיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי צריכה, מזון ותרופות ללא מרשם (OTC) ופועלת בקטגוריות ותחומים מגוונים: דרמו-קוסמטיקה, תינוקות וילדים, גיל שלישי, תוספי תזונה, היגיינה ועוד.

ניאופרם ביססה את מעמדה המוביל בשוק מוצרי הצריכה הישראלי במשך עשרות שנים של פעילות והצלחות הכוללות, בין היתר, השקה ושיווק של מותגי צריכה בין לאומיים שהפכו להיות מובילי קטגוריה בישראל כדוגמת צנטרום, אדויל, ליסטרין וסימילאק. זאת לצד פיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מוצרי החברה כדוגמת דוקטור עור – סדרת מוצרי דרמו-הקוסמטיקה המומלצת ביותר על ידי רופאי עור בישראל,  "מדיבר" – סדרת ויטמינים ותוספי תזונה לילדים ועוד.

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

הקבוצה נוסדה ב1941-, מעסיקה כ- 900 עובדים, בעלת מחזור מכירות שנתי של מעל מיליארד וחצי ₪ בשנה, מוכרת בכ- 60 מדינות ובעלת מרכזי פעילות בישראל, אירופה, וארצות הברית. אתר הקבוצה:  www.neopharmgroup.com