כותרות אחרונות
Search

ניופאן ממשיכה את שיתוף הפעולה עם מכבי FOX תל אביב ותעניק זו השנה השנייה ברציפות חסות לקבוצה בהיקף כספי של כחצי מיליון שקלים

ניופאן ממשיכה את שיתוף הפעולה עם מכבי FOX תל אביב  ותעניק זו השנה השנייה ברציפות חסות לקבוצה בהיקף כספי של כחצי מיליון שקלים

 

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל הגדולה בישראל חתמה על המשך שיתוף פעולה וחסות עם מכבי FOX תל אביב לשנה נוספת. ההסכם מוערך בכחצי מיליון שקלים.

 

במסגרת הסכם שיתוף הפעולה תקבל ניופאן חשיפה תקשורתית ופרסום בכל אמצעי הפרסום הקיימים על המגרש וכן קיום אירועים חברתיים משותפים בהם ייקחו חלק גם שחקני הקבוצה.

החסות תלווה בפעילות משותפת נוספת של ניופאן ומותג Haier ומכבי FOX תל אביב לאורך כל השנה ובהן גם חסות של ניופאן על בחירת השחקן המצטיין במשחקי היורוליג וכן על בחירת השחקן המצטיין העונתי. ההצבעה על בחירת השחקן המצטיין נעשית על- ידי הצופים שבוחרים את השחקן שלדעתם ראוי להיבחר לתואר המכובד ואף זוכים בפרסים.

newfan-1

אלי דריקס סמנכל מכבי פוקס תל אביב, חגי בדש מנכ"ל מכבי תל אביב, צביקה גיור מנכל ניופאן – צילום: יח"צ ניופאן

מורן דאי, מנהלת שיווק ניופאן מציינת כי זו השנה השנייה ברציפות בה ניופאן משתפת פעולה עם ענקית הספורט מכבי FOX תל אביב ואנו רואים בחיבור זה חיבור טבעי לחלוטין בין קבוצה מובילה בתחומה לבין מותג מוביל בתחומו החולקים ערכים משותפים של מצוינות והישגיות.

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וצילום. המייצגת הרשמית של  מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון  TOSHIBA,BOSE ,  HAIER, ILLY, JBL , DeLonghi, KitchenAid, Magimix, Harman/Kardon, Bauknecht,  ACER, DELL, Indesit, Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups, VAX, Dirt Devil,  Canon, , GRUNDIG  ועוד.