כותרות אחרונות
Search

ניופאן תעניק חסות לקבוצת הכדורסל מכבי פוקס תל- אביב בהיקף כספי של כמיליון שקלים

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל המובילה בישראל ומכבי תל אביב, חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תעניק חברת ניופאן חסות למועדון הכדורסל מכבי FOX תל-אביב. הסכם החסות הינו למשך שנתיים בהיקף של כמיליון שקלים.

במסגרת ההסכם תקבל ניופאן חשיפה תקשורתית ופרסום בכל אמצעי הפרסום הקיימים על המגרש, תקיים אירועים חברתיים משותפים בהם ישתתפו שחקני הקבוצה וכן כל שחקני הקבוצה יקבלו אזניות ממותג BOSE שילוו אותם לאורך העונה וישמשו אותם בחדרי ההלבשה, באירועי הקבוצה, טיסות למשחקי חוץ, ועוד.

שיתוף הפעולה יכלול גם חסות של ניופאן על בחירת השחקן המצטיין במשחקי היורוליג וכן על בחירת השחקן המצטיין העונתי. ההצבעה על בחירת השחקן המצטיין נעשית על- ידי הצופים שבוחרים את השחקן שלדעתם ראוי להיבחר לתואר המכובד ואף זוכים בפרסים.

מורן דאי, מנהלת שיווק ניופאן ציינה כי :" אנו גאים ושמחים על שיתוף הפעולה עם מכבי FOX תל- אביב וחברת ניופאן. אנו רואים בחיבור בין ניופאן וענקית הספורט המצליחה בארץ ובאירופה חיבור טבעי, עם ערכים משותפים של מצוינות, מובילות והישגיות וכאלה שלא מתפשרים על איכות".

 

ניופאן 1

קבוצת ניופאן הינה היבואנית הגדולה בישראל של מוצרי חשמל, אלקטרוניקה, מחשבים וצילום. המייצגת הרשמית של  מותגי יוקרה בינלאומיים מובילים כגון  TOSHIBA,BOSE ,   JBL , Delonghi, kitchenaid, Magimix, Harman/Kardon, Bauknecht,  ACER, DELL, Indesit, Tefal, Moulinex, Rowenta, Krups, VAX, Dirt Devil,  Canon, Pentax, GRUNDIG  ועוד.