ניקול ראידמן חתמה עם רשת גלי לעונה שנייה. שני ילדיה ישתתפו אף הם בקמפיין.
עקב הצלחת הקמפיין הראשון של ניקול ראידמן ושני ילדיה, רשת גלי בחרה בהם לקמפיין נוסף !
במהלך חודש מרץ תעלה רשת גלי קמפיין להשקת קולקציית אביב-קיץ 2018 בעלות של כ-3 מיליון ₪
כל שכרם של ניקול וילדיה יועבר במלואו כתרומה אשר תתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים
אשת העסקים, הפילנתרופית ואושיית האופנה ניקול ראידמן (31) חתמה על חוזה לעונה שנייה כפרזנטורית של המותג הישראלי, תוצרת כחול-לבן, רשת גלי. כמו בעונה הקודמת, ראידמן תככב בקמפיין יחד עם ילדיה: מישל בת ה 7 וריצ'י בן ה 3,
במסגרת החוזה שנחתם, שכרם המלא עבור הקמפיין של ראידמן וילדיה ייתרם במלואו ויתחלק בין בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים. ילדיה של הגב' ראידמן יבחרו את בתי החולים והעמותות אשר ייהנו מהתרומה.
היקף הקמפיין נאמד ב כ- 3 מיליון ₪, אשר חלקו מהווה את שכרם של ראידמן וילדיה. הקמפיין יעלה בחודש אפריל, עם השקת קולקציית אביב-קיץ 2018 של רשת גלי. הקמפיין מנוהל באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב" והוא כולל בין היתר: תשדירי טלוויזיה שיעלו בערוץ 12, ערוץ 13 וערוץ 14, בעיתונות ארצית, באינטרנט, ברשתות חברתיות, מגזינים, ובנקודות המכירה.
דן איתמר סמנכ"ל השיווק והאסטרטגיה בקבוצת בריל אשר בבעלותה בין היתר גם רשת גלי: "אין ספק שהקמפיין הראשון עם ניקול ראידמן היה מוצלח מאוד, זכיר ואהוד בקרב הציבור וכן העביר את המסר של חוזק וגודל המותג. הקמפיין הקרוב מושקע אף יותר ואני בטוח שהוא לא ישאיר אתכם אדישים וכמובן יעלה חיוך על פניכם."
עוד הוסיף איתמר: "אנו שמחים שניקול וילדיה רואים חשיבות לתרום את מלוא שכרם לטובת הקהילה. עובדה זו מתחברת לערכי הקבוצה ומהווה חלק בלתי נפרד ממדיניות הקבוצה". …….. "קבוצת בריל תורמת לקהילה בדרכים רבות ושונות ובניהם שת"פ רחב וארוך טווח עם עמותת "גדולים מהחיים". זכינו בפרזנטורית מוכשרת עם ערכים, אותם ניקול מעניקה לילדיה, הכוללים תרומה לקהילה ולנזקקים, זהו דבר שמרגש אותנו מאוד."