כותרות אחרונות
Search

ניתוח החלפת מפרק ירך – למה צריך לבצע ניתוח?

צילום:freepik

 

ניתוח החלפת מפרק ירך – למה צריך לבצע ניתוח?

ניתוח החלפת מפרק ירך נשמע כמו האפשרות האחרונה מנקודת המבט שלכם. אף אחד לא אוהב ניתוחים, בטח כאשר מדובר על ניתוחים לא קלים בכלל. אך בחלק מהמקרים זוהי אולי אחת מהאפשרויות האחרונות שעוד נותרו על הפרק. במאמר הבא נסביר לכם את היתרונות של הניתוח בהשוואה לחסרונות שלו. הרי בסוף אתם תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו הבעיה בירך נעלמת. יש כאלה שעבורם הניתוח זוהי הזדמנות חד פעמית לחזור לשגרת החיים בעבר. אז מה אמור לשכנע אתכם לעשות ניתוח החלפת מפרק ירך? ד"ר אריאל פורמן מציג לכם את יתרונותיו.

 

השד לא תמיד כל כך נורא:

יש כאלה שחושבים על ניתוח וישר הם מדמיינים את הסיטואציה הכי גרועה שיש. זה בסדר להתכונן למצבים פחות נעימים, אך קחו בחשבון כי המציאות עשויה להפתיע אתכם. פתאום תגלו כי הניתוח עצמו לא כל כך נורא, וההחלמה ממנו לא מאוד ארוכה. פתאום כל מה שחששתם ממנו יעלם, ותמצאו את עצמכם בסיטואציה אחרת לגמרי. תשאלו את עצמכם איך לא עשיתם את הניתוח כבר לפני זמן רב?

 

יחסוך לכם שנים נוספות של כאבים:

יש כאלה שעושים כל מה שנדרש מהם על מנת להימנע מניתוח. ניתוח החלפת מפרק ירך יכול לחסוך שנים רבות של סבל שעוד עומדות לפניכם. הרי כל פרוצדורה אחרת שהיא לא ניתוח עשויה להביא לשיפור מינורי בלבד במצב. כמה עוד אפשר לחיות על משככי כאבים שתיקחו אותם במשך זמן רב? יש אפשרות אחת שאמורה על פי כל הממצאים לפתור את המצב. לא מגיע לכם לחזור לחיים הטובים ללא כאבים?

 

צילום:freepik

 

ניתוח שלא מצריך אשפוז ממושך:

מה הדבר הראשון שעולה לכם לראש כאשר אתם מדמיינים ניתוח? כנראה אשפוז ממושך ושהות ארוכה בבית החולים. כאן המצב הוא שונה, שונה לטובה כמובן. ד"ר אריאל פורמן מספר כי רוב המטופלים חוזר לבית שלהם כבר ביום של הניתוח. כמה שעות אחרי שהם מתעוררים מההרדמה אפשר כבר לחזור לבית. רק במקרים חריגים ישנו צורך להישאר בהשגחה על מנת להבין לאן הרוח נושבת. כך שלא באמת תרגישו את השהות בבית החולים כשהות שהיא מאיימת ואולי גם מפחידה.

 

להעלים את הבעיות לתמיד:

ניתוח החלפת מפרק ירך הפך להיות מבוקש מאוד מכיוון שהוא מאפשר לא למשוך את המצב. יש כאלה שמושכים את המצב הקיים בלי סוף, ופשוט לעולם לא נפתרים מהכאבים. כעת יש לכם אפשרות להעלים את הכאבים ביחד עם כל הבעיות האחרות שעוד מגיעות בגלל המצב שבו אתם נמצאים. יש כאלה שרואים בניתוח בתור אפשרות מעולה לפתוח דף חדש בחיים שלהם ושל כל בני המשפחה. לא עוד כאבים ולא עוד דברים שיגבילו אתכם, מגיע לכם לחיות את החיים בצורה הכי טובה שיש.