כותרות אחרונות
Search

ניתנה יריית הפתיחה לאירועי שבוע היהלומים הבינלאומי בבורסת היהלומים ברמת גן

נחנך האגף הטכנולוגי המחודש שנפתח באולם המסחר של  בורסת היהלומים. במקום הוצגו פריטים ייחודיים כדוגמת עט משובץ יהלומים בשווי מיליון דולר !

בורסת היהלומים הישראלית, בראשות שמואל שניצר – נשיא בורסת היהלומים וקובי קורן – נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, יארחו במהלך השבוע הקרוב מאות קניינים מבורסות היהלומים מרחבי העולם, לרגל שבוע היהלומים  הבינלאומי של ענף היהלומים, שיערך זו השנה השלישית בישראל.

ניתנה יריית הפתיחה לשבוע הבינלאומי ביהלומים, נערכה אתמול (יום א' 30.8) באירוע חגיגי, לרגל חנוכת  האגף הטכנולוגי המחודש שנפתח באולם המסחר של  בורסת היהלומים, במהלכו קבעו ראש הבורסה מזוזה בכניסה לאגף, ל"מוזל וברוכה"…

bursa yahlom 1

יורם דבש, שואל שניצר וקובי קורן בטקס חנוכת אגף הטכנולוגיה בבורסת היהלומים – צילום: קובי פוקס

בכניסה לאגף החדש הוצג עט משובץ יהלומים בשווי מיליון דולר של היהלומן איליה אנבינדר. העט המוצג משך וריכז את תשומת לבם של קניינים מרחבי העולם ויהלומנים רבים. 

נשיא בורסת היהלומים בישראל, שמואל שניצר נשא דברי פתיחה והדגיש את מספר שיא של למעלה מ 400 קניינים שהגיעו ממדינות רבות, ביניהן: אפגניסטן, בלגיה, אנגליה, סין, צרפת, גרמניה, הולנד, הונג קונג, הודו, אינדונזיה, איטליה, יפן, רוסיה, דרום אפריקה, ספרד, שבדיה, טורקיה וארה"ב". 

bursa yhalom 2

שמואל שניצר נשיא בורסת היהלומים עם בניו מימין שי ובן . צילום: קובי פוקס

שניצר ברך את יו"ר ועדת התעשייה יורם דבש שהוביל את הפרויקט ואמר: "באגף שנחנך קיימם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ביותר המסייעים בידי תעשיית היהלומים הישראלית לשמור על יתרון איכותי. המודל שהקמנו כאן בבורסת היהלומים הישראלית הוא ייחודי. האמצעים הטכנולוגיים משמשים את חברי הבורסה ואת העוסקים בענף כדי להגיע לאופטימיזציה בענף שהוא יותר ויותר תחרותי ".

bursa yhakom 3

היהלומן איליה אנבינדר עם נשיא בורסת היהלומים שמואל שניצר והעט עשוי היהלומים. צילום: קובי פוקס

במהלך השבוע יתקיימו דיונים רבים על מצב ענף היהלומים בעולם וכן ישמעו המשתתפים הרצאות רבות, ביניהם של תום מוזס, המנהל המקצועי של GIA – המעבדה הגמולוגית המובילה בעולם, יפגשו עם צמרת הבנק ההודי ועוד.