כותרות אחרונות
Search

נמצא הפתרון למחסור בעובדי הייטק ומפתחי תוכנה!

איור – צילום: יח"צ

 

 

נמצא הפתרון למחסור בעובדי הייטק ומפתחי תוכנה.

RT Group –  בית תוכנה ומרכז ההדרכה משיק מודל חדשני לגיוס והכשרת עובדי הייטק

הכשרה ממוקדת בפיתוח תוכנה על חשבון החברה – עבודה מובטחת בסיום ההתמחות! 

 

בית התוכנה ומרכז ההדרכה Real Time Group משיק מודל חדש לגיוס והכשרת עובדי הייטק, באמצעות מסלול לימוד פיתוח תוכנה שיוביל לקריירה מובטחת.

 

ייעודה של התוכנית החדשנית הוא לגייס ולהכשיר את הדור הבא של אנשי פיתוח תוכנה ועובדי הייטק ללא ניסיון להעביר אותם מסלול ממוקד בפיתוח תוכנה לפי הכישורים הספציפיים נדרשים לתפקיד ובסיום תכנית ההכשרה מובטחת עבודה לבוגרים כעובדי חברה מהיום הראשון.

 

איור – צילום: יח"צ

 

מדובר בתכנית ייעודית וממוקדת להכשרת עובדים פוטנציאלים בתפקיד פיתוח תוכנה.

התכנית מיועדת לבוגרי תארים אקדמיים בתחומי מדעים מדויקים כגון הנדסת אלקטרוניקה, הנדסת תוכנה, מדעי המחשב, מתמטיקה שימושית, הנדסאים. מועמדים בעלי כישורים אנליטיים וריאליים אך בעלי ניסיון מועט בתכנות.

בעקבות הביקוש הרב וההיצע הנמוך, מודל הגיוס המקובל כיום בתעשיית ההייטק הישראלית מבוסס על מיקור חוץ.

חברות הייטק הפונות ישירות למרכזי ההכשרה ומיקור חוץ ומבקשות ג'וניורים או בוגרים מצטיינים אשר עובדים בחברת הייטק באמצעות הקבלן שנתיים ולאחר מכן הופכים להיות עובדי הלקוחה.

 

איור – צילום: יח"צ

המודל שקיים כיום גורף עשרות מיליוני שקלים בשנה לחברות הקבלן ופחות יעיל לחברה ולעובדים.

RT Group מציעה מודל חדשני שישפר את תנאי העסקה של העובדים ויחסוך לחברות הייטק מאות אלפי שקלים בשנה במסגרתו הבוגרים יעברו גיוס , מיון והכשרה אינטנסיבית באמצעות RT Group ללא עלות ובסיום ההכשרה ישולבו כעובדי הלקוחה כבר מהיום הראשון בתפקיד שנועד להם מראש או בחטיבת הפיתוח של RT Group.

לשם השוואה, החידוש שמביא בית התוכנה ומרכז ההכשרה RT Group הוא אופציית גיוס והכשרה של עובדי הייטק הזולה בכ- 50% בהשוואה לחברות הייטק המגייסות עובדים במיקור חוץ, התהליך מתבצע בשיתוף פעולה הדוק עם החברה הלקוחה כבר מהשלבים הראשונים, כמו כן, בנוסף לקורסים מקצועיים ההכשרה תכלול נושאים ייחודים אשר הוגדרו ע״י הלקוחה.

 

מה ההבדל בין שיטת RT Group לשיטת הקבלן במיקור חוץ אתם שואלים?

  • אין מיקור חוץ – העובד יעבוד בלקוחה ישירות ולא דרך קבלן, הלקוחה וגם העובד מרוויחים.
  • שכר העובד נסגר מראש בטרם ההכשרה מול החברה המגייסת על פי המקובל בתעשייה.
  • המועמדים ירכשו במסלול, ידע מעשי בתחומים הבאים: Real Time, Embedded, Linux, BSP ,C++, FreeRTOS,Kernel, MPSoc ועוד, החברה הלקוחה יכולה לכוון לידע הרצוי לעובד בתחומים הרצויים לה, בסיום המסלול העובד יהיה בעל ניסיון, תפוקתו בעבודה תבוא לידי ביטוי החל מהיום הראשון, אין צורך בעקום למידה כג'וניור.

 

איך מודל הגיוס, הכשרה והשמה עובד?

  • מחלקת הגיוס ב RT Group תגייס מועמדים בהתאם לדרישות הלקוחה.
  • המועמדים עוברים בחינות וראיונות עבודה המותאמות למשרה כאשר התוצאות שקופות בפני הלקוחה ,הלקוחה קובעת פגישות עם מועמדים אותם היא מעוניינת לראיין .
  • הלקוחה מאשרת את המועמדים אשר ברצונה לגייס.
  • בסיום הלימודים ב Real Time College (מחלקת הדרכה של Real Time Group) הבוגר נקלט כעובד מן המניין בחברה המזמינה.
  • במהלך הלימודים העובדים מכירים את החברה, את הצוות עימו יעבדו, המשימות שיהיה עליהם לבצע, כלי העבודה בחברה המזמינה, מה שיקטין את עקומת למידה ויאפשר תפוקה החל מהיום הראשון.
  • השיטה לא מיועדות רק לחברות Enterprise, ישנם מחזורים בהם משתתפות מספר חברות מזמינות ולכל אחת מספר קטן של עובדים מוזמנים (2-4 מהנדסים לחברה).

 

בסיום חלק ההכשרה, הסטודנטים יעברו התמחות בחטיבת הפיתוח של RT-Group בה יתנסו בפרויקטים אמיתיים מהשטח, כך שבוגרי התוכנית יוצאים עם ניסיון וידע מעשי הלכה למעשה.  בפועל הם נחשבים כבעלי ניסיון מקצועי של 2  שנות ניסיון בתעשייה ולא כג'וניורים כך גם התפוקה תהיה בהתאם.

 

בני כהן מנכ"ל חברת Real Time Group: "בשנים האחרונות זיהינו צורך הולך וגובר של אנשי פיתוח תוכנה לתעשייה ההייטק הישראלית", כמרכז פתרונות תוכנה אנחנו  מקבלים דרישה לעשרות למפתחים בחודש וערים למחסור העמוק אצל קהל לקוחותינו". עוד הוא מוסיף "משבר המתמשך של הקורונה אף העצים את הצורך לכוח אדם איכותי מנוסה ומיידי לתעשייה, מתוך הבנה זאת יזמנו את מודל חדשני זה תוך שיתוף פעולה ייחודי עם עשרות חברת Enterprise , תעשיות ביטחונית, חברות פרטיות ואף סטארטאפים, תוכנית זאת מעניקה הזדמנות פז להשתלב בתעשייה המקצוע מבוקש, מדובר תכנית ייעודית להכשרת דור המפתחים הבא".

 

איור – צילום: יח"צ

 

אודות Real Time Group:

Real Time Group עוסקת מעל לעשור בפיתוח פרויקטים מבוססי תוכנה/חומרה, הכשרות להייטק ושירותי השמה מיקור חוץ למאות חברות בארץ ובחו״ל.

הקבוצה הינה מרכז פתרונות תוכנה חדשני ודינמי, כולל את צוותי פיתוח בתחומים הבאים: מערכות  RT Embedded Linux, פיתוח Full Stack, תשתיות IOT, Machine Learning, AI, פתרונות DevOps, אינטגרציה, בדיקות תוכנה QA ועוד.
כל תוכניות הלימודים משלבות את המשאבים של Real Time Group בחטיבות ההדרכה, המרכז פיתוח וההשמה כדי להקנות לך את הידע המעשי והניסיון שיעניקו לך את היתרון בתחילה ופיתוח קריירה בהייטק.
לינק לאתר ההדרכה: https://rt-ed.co.il/ 
לינק לאתר הפיתוח http://rt-projects.com
לינק לדף הפייסבוק:https://www.facebook.com/RealTimeCollegeIL