כותרות אחרונות
Search

נספרסו פותחת ב TLV Fashion Mall במתחם גינדי את בוטיק הקפה הגדול ביותר שלה בישראל

נספרסו פותחת ב TLV Fashion Mall במתחם גינדי את בוטיק הקפה הגדול ביותר שלה בישראל  על שטח של 140 מ"ר

חברת Nespresso, מהמובילות בעולם בתחום מכונות הקפה והקפסולות, מרחיבה את פעילותה ופותחת בוטיק נוסף בתל אביב. החברה תשיק ביום שלישי הקרוב, 28.3 , חנות בוטיק שביעית במתחם גינדי שתצטרף לששת הבוטיקים הקיימים. הבוטיק החדש ישתרע על שטח של 140 מ"ר ועלות ההשקעה בהקמתו מוערכת בכ 3 מיליון ₪.  

הבוטיק החדש מעוצב על פי הקו העיצובי של Nespresso, ועומד בשורה אחת עם הבוטיקים היוקרתיים של נספרסו בבירות העולם. הבוטיק יציע לאוהבי הקפה האיכותי, חווית קפה הכוללת התנסות בהכנת קפה מהמכונות השונות, טעימה של מגוון תערובות קפה וייעוץ ממומחי הקפה שבבוטיק. לטובת אוהבי הקפה שגם דואגים לאיכות הסביבה, תוצע בבוטיק החדש עמדה מושקעת ונוחה למיחזור קפסולות.

פתיחת הבוטיק תאפשר לנספרסו בהמשך גם להרחיב את חווית הקפה למבקרים באמצעות סדנאות מומחיות שיעמיקו את הידע בעולם הקפה לאוהבי הקפה האיכותי- החל מהיכרות עם המאפיינים השונים של זני הקפה, השפעת אזור הגידול על התערובת, משמעות הקלייה ומאפיינים נוספים המשפיעים על איכות הקפה וטעמו. 

הבוטיק החדש שייתן מענה לתושבי תל אביב והסביבה, וכן למבקרים במתחם שרונה ומתחם גינדי מצטרף לששת הבוטיקים של נספרסו ברמת אביב, כיכר המדינה, פתח תקווה, ראשון לציון, חיפה וירושלים.

 

אודות נספרסו

Nespresso, חברת בת של קונצרן המזון השוויצרי Nestle, היא החברה החתומה על המצאת הרעיון של קפה איכותי בקפסולה כבר לפני יותר מ30 שנה. בסיס החברה בלוזאן, שוויץ, והיא פועלת ב -64 מדינות עם יותר מ -12,000 עובדים, 300 מתוכם עובדים בנספרסו ישראל. לחברה יותר מ 450 בוטיקים יוקרתיים פזורים בערי העולם. בישראל  שבעה חנויות בוטיק ומועדון קשרי לקוחות טלפוני. למידע נוסף- www.nespresso.com