כותרות אחרונות
Search

נס גדול: חנוכה וחגיגות תחילת השנה האזרחית החדשה בדובאי!

צילום: באדיבות "השטיח המעופף"

 

נס גדול: חנוכה וכריסמס בדובאי!

השטיח המעופף: "בעקבות החתימה על הסכם הפטור מאשרת הוויזות, מוקד ההזמנות שלנו מוצף בפניות ובמהלך הלילה חלה עלייה של עשרות אחוזים בהזמנות דרך האתר. יש ביקושים לטיולים המאורגנים לצד חבילות הנופש והטיסות מתמלאות במהירות."

 

חברת השטיח תוציא את הטיסה הראשונה והחגיגית שלה לדובאי ביום רביעי, ה-9.12. בהמשך החברה תפעיל טיסות 7 ימים בשבוע. בעקבות החתימה של הסכם הפטור מאשרת הוויזות שיכנס לתוקף בתוך 30 יום, יחד עם ההסדר הזמני לאשרה אלקטרונית, רבים החליטו לנצל את חופשת החג הארוכה ולהזמין חבילת נופש או טיול מאורגן ל5 או 8 ימים בדובאי ובאבו דאבי ובחברה נרשמה עלייה של עשרות אחוזים במספר ההזמנות במהלך הלילה והבוקר.

 

הודות להסכם השלום והסדר הוויזות, השנה כבר לא צריך לקפוא מקור כדי ליהנות מאווירת חגיגות תחילת השנה האזרחית החדשה בחו"ל. ישראלים רבים התרגלו בשנים האחרונות לנצל את חודש דצמבר לביקור ביעדי אירופה הקרים וליהנות משווקים לקראת חגיגות תחילת השנה האזרחית החדשה וקישוטי האורות המנצנצים. דובאי אמנם יעד מוסלמי, אך מאחר ומדובר באזור תיירותי ורוב תושביו הם תושבי חוץ (כ-90%-80% זרים), בתי המלון והאטרקציות מתכוננים לתחילת השנה האזרחית החדשה כמיטב המסורת. הפלוס הוא, מזג האוויר השמשי והנעים.

 

"הישראלים משוועים לנופש בחו"ל ואנחנו רואים ומרגישים את זה היטב במוקד ההזמנות שלנו" מספר אורן כהן מגורי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בשטיח המעופף, " בעקבות החתימה על הסכם הפטור מאשרת הויזות, מוקד ההזמנות שלנו מוצף בפניות ובמהלך הלילה נכנסו המון הזמנות דרך האתר. יש ביקושים לטיולים המאורגנים לצד חבילות הנופש והטיסות מתמלאות במהירות מאחר ומדובר ביעד חדש שהציבור עדיין לא מכיר, אנחנו רואים גידול משמעותי בביקושים לטיולים המאורגנים שלנו ל4 ו-8 לילות. הרבה יותר נוח, בטוח ומעניין לטייל במדינה כזו עם מדריך ואוטובוס צמודים ולכן יצרנו שני מסלולי טיול מאוד עשירים שכוללים את כל האתרים המרכזיים שחובה לראות בדובאי ואבו דאבי לצד אטרקציות חווייתיות מדהימות. בנוסף, אנו רואים ביקושים גדולים גם לטיסות וגם לחבילות הנופש."

 

צילום: באדיבות "השטיח המעופף"

 

מחיר טיסה ישירה כולל כבודה בשטיח המעופף בחנוכה בין התאריכים 9-13.12 לארבעה לילות – 399 דולר לאדם.

חבילת נופש בין התאריכים 9-13.12 לארבעה לילות   במלון 5 כוכבים AVANI DEIRA HOTEL   על בסיס לינה וארוחת בוקר – 479 דולר לאדם בחדר זוגי.

טיול מאורגן בין התאריכים 13-17.12 4 לילות – 899 דולר לאדם בחדר זוגי.

 

הכי גבוה בעולם: הטיול המאורגן של השטיח המעופף לדובאי כולל ביקור במסגד "ג'ומריה הגדול “המסמל יותר מכל את התרבות הדת והחיים המיוחדים באמיריות. תצפית על "בורג' אל ערב" מלון מגדל בגובה מעל 300 מטר ארכטקטוני, שווקים קסומים, אי התמרים המפורסם, שייט בתעלת דובאי, טיפוס בורג' ח'ליפה – גורד השחקים הכי גבוה בעולם ותצפית מקומה 124. המטיילים יגיעו גם לאמירות העשירה ביותר אבו דאבי ויתרשמו מביקור במסגד הענק והמפואר "שייך זיאד" הבנוי משיש לבן ומבהיק מהיפים, סיור במוזיאון הלובר הפריזאי המצוי במבנה עתידני ומיוחד, ביקור ב"מול המרינה" מרכז קניות על המים עם פינת האוכל המפורסמת ועוד שלל אטרקציות.

 

הטיסות כוללות כבודה 23 ק"ג לבטן המטוס וטרולי\תיק גב עד 8 ק"ג.

חבילות נופש כוללות העברות ונציג מקומי המציע טיולים ואטרקציות בתשלום. 

הסכם השלום והסכמי התעופה לביצוע טיסות ישירות לאמירויות נחתמו, אך מועדי הטיסות כפופים לאישורים סופיים ועשויים להשתנות.