כותרות אחרונות
Search

נציגי עיריית ירושלים, חרדים וחילונים גם יחד, בילו סופ"ש ארוך במלון רימונים צפת

 

כשירושלים וצפת נפגשות

כ-20 נציגי החרדים והחילונים בעיריית ירושלים ובני זוגם, ובראשם ראש העיר ניר ברקת, חזרו אמש מסופ"ש ארוך, שכלל לראשונה גיבוש בין נציגי החילונים לנציגי הדתיים בעיריית ירושלים.  המקום שנבחר לארח את המפגש ההיסטורי היה מלון רות רימונים, בעיר צפת.

 

צוות המלון, בראשותה של המנכ"לית יוליה פרידמן נערך באופן מיוחד לקראת בוא הקבוצה, כולל הכשרתו המחמירה של המלון והפיכתו לכשר למהדרין, על מנת שגם המשתתפים המחמירים ביותר מבין חברי הקבוצה יוכלו לקחת חלק וליהנות מהסופ"ש המרתק. 

יוליה פרידמן וניר ברקת במלון רות רימונים צפת. צלם בן פרידמן

החבורה המכובדת כללה פיגורות ירושלמיות ידועות כדב קלמנוביץ המשנה לראש העיר ויו"ר ארגון נפגעי פעולות איבה, מאיר תורג'מן סגן וממלא מקום ראש העיר ועוד…….העיתונאים סיוון רהב מאיר ובעלה ידידיה מאיר שהגיעו עם ששת ילדיהם להשתתף בסופ"ש, הרצו בפני הקבוצה.

יוליה פרידמן, סיוון רהב מאיר וידידיה מאיר. צילום בן פרידמן

את בוקר שישי בילתה החבורה בסיור בהר דב שם שמעו סקירה ביטחונית. לאחר שקיבלו את המפתחות לחדרים התפנו 50 חברי הקבוצה לבלות את השבת בפנסיון מלא עם ארוחות שבת כשרות למהדרין, קבלת שבת ותפילות וכן הרצאות מרתקות.

 

עם צאת השבת, סיוון רהב מאיר הרצתה בפני חברי הקבוצה על מדיה במישור המוניציפלי ומיד לאחר ההרצאה היא ובעלה ידידיה וששת ילדיהם, מיהרו לעזוב את המלון, כדי לחזור הביתה, בעוד שאר חברי הקבוצה נשארו במלון והמשיכו את הבילוי המשולב בלימודים, כולל סיור עם אילן שוחט ראש העיר צפת, אשר הדריך את הקבוצה בסיור בסמטאותיה הקסומות של העיר העתיקה.

דב קלמנוביץ ויוליה פרידמן – מלון רות רימונים צפת. צלם בן פרידמן

חברי הקבוצה, כולם כאחד, ציינו בפני צוות המלון כי נהנו מאוד מהאירוח במלון ומהעיר צפת וציינו במיוחד את יופיו של המלון, האוכל והשירות הנפלא.