כותרות אחרונות
Search

"טופ פליי ישראל" המשווקת בישראל מותגי צעצועים ממובילים, משיקה להיטים לילדים לחג החנוכה

"טופ פליי ישראל" משיקה את הלהיטים לילדים לחג החנוכה

חברת "טופ פליי ישראל", המשווקת בישראל מותגי צעצועים מהמובילים בעולם, בהם Carrera RC, DICKIE TOYS , Smoby, TAIYO, NEW BRIGHT ועוד, משיקה לחג החנוכה מגוון צעצועים חדשים וייחודיים

להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, וחנויות צעצועים מובילות בארץ.

  • הלהיט החדש באירופה הגיע לישראל! – בובות FURLOCKS (פרלוקס) – בובות מפלצות מתוקות, רכות ופרוותיות למשחק לילדים הקטנים והגדולים. הבובות מעוצבות במראה משעשע – מעין ראש כדורי עם עיניים ואוזניים גדולות, ואילו הרגליים קצרצרות. אפשר להתכרבל איתן בכיף, להתמסר בהן כמו כדור, וגם "לשחק במחבואים" – להסתיר את הפרצוף – האוזניים והפה באמצעות הפרווה, ולהראות רק את העיניים הגדולות מציצות. כמו כן, אפשר להפעיל אותן במשחק תיאטרון בובות משעשע על ידי הכנסת היד מאחורי הפרווה בצדה האחורי. הבובות מוצעות ב-2 גדלים ובמגוון דוגמאות וצבעים. מחירים: בובה קטנה – 39 ₪, בובה גדולה – 89 ₪.

צילום: יח"צ

  • סדרת רכבי שטח גדולים ומרהיבים המופעלים בשלט, של מותג הצעצועים האיכותי Carrera RC מגרמניה. הרכבים מסוגלים להגיע למהירות עצומה של 50 קמ"ש! הם מוצעים בגודל 1:18, בעיצובים מרהיבים ביותר, והם מצוידים בגלגלים גדולים ואיכותיים המתאימים לנסיעה בשטח, גם בתנאי מים ושלוליות. כמו כן, הצעצועים מגיעים עם מערכת שלט מתקדמת בתדר GHz4 למינימום הפרעות שידור כך שאפשר להפעיל במקביל כמה מכוניות. מידות 25X44X44 ס"מ. מתאים לילדים מגיל 14. מחיר לצרכן: 750 ₪.

צילום: יח"צ

  • דגמים מרהיבים וייחודיים של רכבים המופעלים בשלט של יצרן הצעצועים NEW BRIGHT מהונג קונג, מהמובילים בעולם בתחום מכוניות על שלט. המכוניות מוצעות בעיצובים יוצאי דופן, בהם: מכוניות בעיצובים של חיות (עם קרניים, פה ועוד); רכבים ומשאיות 4X4 עם הדפסים ייחודיים בסגנון פרוע ומשוגע תחת המותג MONSTER JAM; מכונית על שלט – דגםtumble bee  – הבנוי על 2 גלגלים בעיצוב מיוחד במראה עיניים של זבוב, היודע להסתובב 360 מעלות, להתהפך ועוד;

צילום: יח"צ

המכוניות מוצעות בכמה גדלים:  1:8, 1:10, 1:12 ועוד. מתאים מגיל 4 ומעלה (בהתאם לדגם).  מחירים: מחל מ-99 ₪  ועד 790 ₪. דגם מכונית במראה של זבוב – tumble bee  – 299 ₪. מכוניות MONSTER JAM – 119 ₪.

סרטון להמחשה – TUMBEL BEE

https://www.youtube.com/watch?v=gfkWDUglwvk

 

  • רחפן משוכלל – דגם Quadrocopter HD NEXT של מותג האיכות CARRERA RC מגרמניה. ברחפן מותקנת מצלמה HD איכותית מאודp 720 המתחברת לסמארטפון באמצעות אפליקציה מיוחדת, כך שאפשר לראות את מסלול הטיסה של הרחפן במסך הטלפון. את הסמארטפון אפשר להצמיד לשלט רחוק, וגם לשלוט בזווית המצלמה שברחפן באמצעות השלט. הרחפן מגיע גם עם משקפי מציאות מדומה, שבה מכניסים את הסמרטפון וצופים בטיסה של הרחפן תוך תחושה אמיתית של מעוף הציפור – כאילו נמצאים ממש בתוך הרחפן. הרחפן יכול לעשות סיבובים מרהיבים של 360 מעלות. מערכת השלט ברחפן מתקדמת – מוצעת בתדר GHz4 למינימום הפרעות שידור, כך שאפשר להטיס כמה רחפנים באותו זמן. מתאים מגיל 14. מידות המוצר35×35 ס"מ . מחיר לצרכן – 899 ₪.

צילום: יח"צ

להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, וחנויות צעצועים מובילות בארץ.