כותרות אחרונות
Search

חברת BLU משיקה משקה חדש מסדרת 'משקאות קלים עם אנרגיה'

היום של BLU אקזוטי יותר

חברת BLU משיקה משקה חדש מסדרת 'משקאות קלים עם אנרגיה' – BLU DAY EXOTIC EDITION בטעם תפוח-מילון

חברת בני פאוזי שמשום המייבאת את משקה האנרגיה המוביל בישראל BLU, משיקה טעם חדש מסדרת 'המשקאות הקלים עם האנרגיה' – BLU DAY EXOTIC EDITION בטעם תפוח-מילון. המשקה החדש מצטרף לסדרת BLU DAY, קטגוריה בתחום המשקאות הקלים – משקאות קלים עם אנרגיה, שנותנת מענה לצורך במשקאות  המעניקים תחושת רעננות ואנרגטיות. לאחרונה השיקה החברה מיתוג חדש לפחיות משקה BLU עם סימון גדול ובולט יותר לשם המותג.

 

המשקה החדש בסדרה הינו משקה קל בתוספת אנרגיה. האנרגיה מתבטאת בכמות קפאין מופחתת (15 מ"ל ל-100 מ"ל) ובתוספת אנרגיה המופקת מטאורין. המשקה הקל עומד בדרישות התקנים המחמירים  בעולם ועונה על צורך קיים של הצרכנים שכן הוא כולל רמת קופאין נמוכה ואנרגיה מן הטבע. טעמו ייחודי ורכיביו כוללים בין היתר מיץ ענבים בתוספת תמציות שמקורן בפירות אקזוטיים נוספים.

צילום: יח"צ

 

הרכיבים הטבעיים במשקה בשילוב כמות הקפאין המופחתת הופכים אותו למתאים גם לצרכנים צעירים שכן  מהות המשקה היא צריכתו ללא אלכוהול. גם מבוגרים השותים משקאות אנרגיה ומבקשים לצרוך מוצר אנרגיה מופחת קפאין ימצאו את מבוקשם במוצר החדש.

 

ענאן שמשום, בעלים חברת בני פאוזי שמשום: "אנחנו שמחים להרחיב את סל המוצרים שאנחנו מציעים ללקוחות הנאמנים של המוצר ולהשיק טעם חדש לסדרת משקאות האנרגיה הקלים BLU DAY. החברה תמשיך לפתח ולהרחיב את סל המוצרים שלה, במטרה לתת מענה רחב לכלל הצרכנים בישראל".

 

מחיר לצרכן: החל מ-6 ש"ח. ניתן להשיג ברשתות המובילות, חנויות נוחות וקיוסקים בפריסה ארצית