כותרות אחרונות
Search

נשיא המדינה ביקר במתחם ההיטק של בבאר שבע.!

נשיא המדינה יצחק הרצוג יחד עם סמנכ"ל המחקר והפיתוח של "RAD" –  צילום: "RAD"

 

 

נשיא המדינה ביקר במתחם ההיטק של בבאר שבע.!

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, מלווה בראש עיירית באר שבע, רוביק דנילוביץ׳, פינו את תחילת השנה האזרחית לביקור בפארק ההייטק בבאר שבע, למפגש שכולו הייטק ויזמות דרומית.

במהלך הסיור ביקר הנשיא במרכז הפיתוח והחדשנות של חברת RAD-נגב ובחברת SIRAJ (שמעסיקה עובדים בדואים).

 

נציג "RAD-נגב" לנשיא המדינה שביקר בבאר שבע: ״סביר ששימוש בטלפון הנייד שתעשה בביקורים שלך בחו״ל יתבצע  באמצעות שימוש בפתרונות טכנולוגיים שאנו פיתחנו כאן בישראל״

 

נשיא המדינה: יש ליזום גם הלאה פרויקטים דומים לאלה שאליהם נחשפתי כאן, שכן הם מפתחים את האזור כולו באופן מואץ והם יעזרו רבות לעתידה של מדינת ישראל״

 

נשיא המדינה יצחק הרצוג יחד עם סמנכ"ל המחקר והפיתוח של "RAD" –  צילום: "RAD"

 

טוביה סגל, סמנכ"ל המחקר והפיתוח של RAD והמארח, הדגיש את העובדה שהחברה מפתחת ומייצרת בישראל והסביר לנשיא כי הטכנולוגיה ומוצרי התקשורת של RAD נמכרים בכל העולם למפעילי תקשורת מובילים וכי הפתרונות מייצור כחול לבן משמשים לבניית רשתות וחיבור של אנטנות סלולריות הן בתחומי ה-4G והן לחיבורי 5G. הוא סיפר כי המרכז מעסיק עשרות מהנדסים מצטיינים שמרביתם תושבי הדרום, שמפתחים את מוצרי הדגל של החברה בתחום ה- IOT   וה- Carrier Ethernet שנמכרים למפעילי התקשורת המובילים בעולם ולחברות תשתית מובילות.

 

סגל אף ציין בפני הנשיא כי סביר להניח ששימוש בטלפון הנייד שיעשה בביקורים שלו בחו״ל יתבצע באמצעות שימוש בפתרונות טכנולוגיים שפותחו ב-RAD״. הם אלה שיסייעו  לחבר אותך לרשת לביצוע שיחת סלולר, או לתקשורת עסקית אחרת״.

  

בסיום המפגש הצהיר הנשיא הרצוג: "באר שבע היא עיר של עתיד, של הזדמנויות ושל עשייה מרגשת וכי יש ליזום גם הלאה פרויקטים דומים לאלה שאליהם נחשפתי כאן, שכן הם מפתחים את האזור כולו באופן מואץ והם יעזרו רבות לעתידה של מדינת ישראל".