כותרות אחרונות
Search

נתוני מחקר מקיף של Mastercard לקראת חג האהבה שנערך ב- 200 מדינות

אהבה באויר – מחקר מקיף של Mastercard לקראת חג האהבה שנערך ב- 200 מדינות מעלה:

 

  • נתוני Mastercard מראים כי קניות און-ליין לחג האהבה Valentine’s Day גדלו ב- 37% ביחס לשנה שעברה

 

  • יבשת אירופה מובילה בעולם בהיקף ההזמנות און-ליין לקראת חג האהבה- 19% מההוצאות הן באתרי סחר

 

  • כמעט 50 מיליון עסקאות בוצעו ברגע האחרון ב- 2.17

אם מדובר במחווה קטנה או הפתעת ענק, נראה כי קונים ברחבי העולם מרגישים את האהבה באוויר ומבזבזים יותר ויותר על מחוות רומנטיות בחג האהבה

מחקר האהבה Love Index  השנתי של חברת Mastercard הנערך זו השנה ה-4 ברציפות מגלה כי קנייה סנטימנטילית צמחה ב-49% ולמרות ההעדפה לקנייה פיזית ועל פי מספר הרכישות בתקופה זו, אהבה הפכה גם היא למקוונת. Mastercard חושפת כי הקנייה ברשת גדלה ב- 37% ביחס לשנה שעברה.

המחקר לא התעניין רק בהיקף וכמות ההוצאות, אלא גם בחן את מגמות הקנייה הקשורות ליום האהבה  ב-200 מדינות בכל העולם. מסתבר שרוב הקניות ל- Valentine’s Day נערכו אתמול ברגע האחרון; 47.4 מיליון עסקאות נערכו ב- 13.2.2017.

אין ספק שהדרך לאהבה עוברת דרך הבטן, כאשר נצפתה עלייה של 102% בעסקאות בענף המסעדנות מאז 2014. בין הרכישות העיקריות נמצאו גם: מלונות, מסעדות, פרחים ותכשיטים.

כמובן שעדיין ישנה חשיבות עליונה בעיניי הרוכש לבחירת המתנה וקנייה אישית בחנות. למרות עלייה של עסקאות סחר אלקטרוני לקראת יום האהבה, 95% מהקניות עדיין נעשות באופן אישי. יחד עם זאת, בדרום אמריקה חלה עליה בקניה מקוונת של 250% בין השנים 2014-2016 ואחריה המזרח התיכון ואפריקה עם עליה של 56%.

עומר אונגר נציג Mastercard בישראל מציין כי: מחקר יום האהבה של מסטרקארד (Mastercard Love Index) מספק תובנות אודות הרגלי הצריכה הגלובליים והמקומיים ובכך מעניק ידע בעבור הקמעונאים והסוחרים על הדרך שבה הם יכולים להפוך את חווית הקנייה ליותר אישית ויוקרתית במיוחד לקראת יום האהבה   שללא ספק ממשיך להיות תאריך קניות פופולארי ברחבי העולם."

מגמות מובילות בעולם:

37% במזרח אסיה מוציאים את רוב כספם על הזמנת מלונות לחג האהבה המהווה גידול של 33% מאז 2014.

בקנדה 34% בוחרים לבלות במסעדות ובאכילה בחוץ בתקופת חג האהבה.

35% מהאירופאים מוציאים את רוב כספם על מלונות, נתון המהווה גידול של 50% בשלוש שנים. בנוסף האירופאים הכי מתקדמים מבחינה טכנולוגית כש 19% מההוצאה על חג האהבה שלהם נעשת באתרי מסחר אלקטרוני.

בדרום אמריקה נרשמה הצמיחה הגבוהה ביותר במונחים של הוצאה מקוונת; 250% בשלוש שנים. בעיקר על פרחים שרשמו צמיחה מסיבית של 271% ב- 3 השנים האחרונות. בנוסף נרשמה צמיחה של  66% בתחום התכשיטים.

בארה"ב האמריקאים מוציאים את כספם בעיקר על מזון, 44% הולכים למסעדות, הגידול הרב ביותר ביחס לעולם של 130% מאז 2014.

במזרח התיכון ובאפריקה מוציאים חלק ניכר מתקציב חג האהבה שלהם על מלונות (43%) ואחריו תכשיטים (22%). כמו כן נרשם גידול של 22% ברכישה של פרחים בהשוואה ל- 3 השנים האחרונות.