כותרות אחרונות
Search

"מעין האושר והכושר" סדנאות ההרזיה של מאמנת הכושר "מעיין לביא" – מגיעות למרכז!

סדנאות ההרזיה "מעין האושר והכושר" של מאמנת הכושר "מעיין לביא" מגיעות למרכז!

 נעורים קשים מלווים בהשמנת יתר ובעיות אכילה עם דימוי עצמי נמוך, הם אלה שהובילו מעיין לביא לפתוח שיטה חדשה של אימוני כושר בדגש על . תזונה, ספורט ורגש, יחד עם ליווי אישי וצמוד.

הסדנא מתקיימת פעמים בשבוע – מפגש של שעה שבו מבצעים פעילות ספורטבית, שקילה, שיחת על תזונה נכונה ושיחת  מוטבציה.

משך הסדנא שלושה חודשים והוא מיועד לנשים בלבד!

מיקום הפעילות

פתח תקווה
רחוב המפלסים 6 קריית אריה
ימי ראשון ורביעי בשעה 17:45

*****

כפר סבא
רחוב וייצמן 43
ימי ראשון ורביעי בשעה 19:20

*****

נתניה
רחוב פינקס 18 אזור תעשייה הישן
ימי שלישי בשעה 18:00 וימי חמישי בשעה 19:00 

*****

רמת גן   –  חולון
ימי שני  ורביעי בשעה 20:00 

*****

תאריך פתיחה 

נתניה 22/11

כפר סבא 4/12

פתח תקווה 27/11

חולון 5/12

 maian-1

                                                                      אחרי                               לפני

על מעיין לביא ומה שהביא אותה להמציא את השיטה הייחודית שלה

מעיין לביא, נולדה וגדלה בתל אביב.  נעורים קשים שכללו עודף משקל, בעיות אכילה ודימוי עצמי נמוך שחוותה מעיין לביא מנעו ממנה לממש את הכישרון שלה כרקדנית.

במהלך שירותה הצבאי לאחר אסון אישי שחוותה ומשבר נפשי קשה כשבן זוגה נפרד ממנה והחל לצאת עם בחורה רזה ממנה,  ירדה דרסטית במשקל ובסיום שירותה הצבאי החלה ללמוד בווינגט והמשיכה להתגורר בתל אביב. תוך כדי עליות וירידות קיצוניות במשקל, תקופות של רזון קיצוני ותקופות של השמנת יתר, מצאה מעיין בתהליך אישי ארוך ומתיש, את הדרך הטובה והמאוזנת ביותר להרזיה ושמירה על משקל גוף תקין ואורח חיים שפוי.

מעיין לביא: "בצעירותי עשיתי דיאטות שהמצאתי בעצמי, נרשמתי לתוכניות הרזיה שהיו נפוצות בזמנו, אבל זה לא החזיק מעמד ותמיד נכשלתי וחזרתי לאותו משקל, שבוע עליתי, שבוע ירדתי. ניסיתי להתאמן לבד בבית וקניתי מכשיר שמעביר רטט בכל הגוף, שבעזרתו אפשר כך הבנתי לרדת במשקל"…………"השמנת היתר פגעה גם בתחביב הגדול שלי – ריקוד. מאז שאני זוכרת את עצמי רקדתי כן גם ריקודי בטן. יום אחד בגיל 16, כשבאתי לשיעור ריקוד, מצאתי את עצמי בשורה האחרונה כשכל הרזות התמקמו מִקָדימה. זה שבר אותי והפסקתי לרקוד. הוצאתי כספים רבים על דיאטות, בלי להבין שהתשובות נמצאות אצלי בראש והן לא תלויות במכשיר כזה או אחר, או במשקה קסם כלשהו"……….."לימים התובנה הזאת הביאה אותי לגבש את סדנת ההרזיה שאני מעבירה היום, שביסודה הַתפישה שלא צריך, אבקות הרזיה או מאכלים הזויים ומוזרים, את צריכה להבין מי אַת ומה הנפש שלך מבקשת".

בהמשך עברה מעיין להתגורר בצפון הארץ והחלה לעבוד כמאמנת כושר, אירובי, עיצוב הגוף, זומבה, ריקודי בטן, ספינינג ועוד…ועד מהרה הפכה לשם דבר בעולם הכושר והיא החלה מופיעה בטלוויזיה, בכנסים ובאירועים ארציים ובין לאומיים.

לאחר שהבינה כי מצאה שיטה חדשה להרזיה, תוך שמירה על שפיות, פתחה מעיין סטודיו בצפון בשם "מעיין האושר והכושר" והחלה להעביר סדנאות הרזיה לנשים. קבוצות ההרזיה של מעיין הניבו תוצאות והישגים מרשימים ושמה הלך לפניה! כיום מכותבת מעיין טורים  בשני עיתונים בצפון הארץ ומחזיקה בתארים "מאמנת אישית להצלחה" ו"קוצ'רית תזונה".

maian-2