כותרות אחרונות
Search

סובלים מהזעת יתר ובמיוחד בקיץ? יש פתרון !

צילום:  "שאטרסטוק"

 

סובלים מהזעת יתר ובמיוחד בקיץ? יש פתרון

אתם מזיעים בידיים ובבית השחי? מזיעים כל הזמן והרבה בלי קשר למזג האויר או לפעילות פיזית? האם גם אתם מחזיקים בתיק חולצה להחלפה בין הפגישות, ורצוי שתהיה שחורה כדי שלא יראו את כתמי ההזעה? אתם לא לוחצים ידיים גם בפגישות חשובות, והעט מחליקה לכם מהידיים? אתם לא לבד, ויש פתרון טכנולוגי חדשני לבעיה.

 

צילום:  "שאטרסטוק"

 

עם בוא הקיץ, החמסינים, והעלייה בלחות, תופעת הזעת היתר רק מתעצמת, משבשת את אורח החיים ופוגעת בביטחון העצמי. זה הזמן להיפטר מההזעה המוגברת ומהריח הרע הנילווה.

 

מהי זיעה? זיעה היא הפרשה של נוזל מבלוטות הזיעה המצויות בעור ותפקידה לווסת, לצנן, ולקרר את טמפרטורת הגוף.

 

מהי הסיבה להזעת יתר? התשובה אינה חד משמעית אולם מחקרים הראו שיש קשר למתחים או לגנטיקה משפחתית. 

 

צילום:  "שאטרסטוק"

 

הטיפול במכשיר ה- MiraDry

מטרתו של הטיפול היא להפחית באופן קבוע זיעת יתר, לנטרל את הריח ולהרחיק שיער מיותר מאזור בית השחי. מכשיר ה- MiraDry מאדה את בלוטות הזיעה בטכנולוגיית מיקרו גל 2020, ובמקביל הורס את זקיקי השיער בבית השחי. ככה נהרסת סביבת המחיה של הבקטריות היוצרות את הריח הרע.

 

טיפול ה- MiraDry אינו כירורגי.  המכשיר מאושר לשימוש ע"י ה-FDA, ה-CE, ומשרד הבריאות, ומתאים לגברים ונשים מגיל 12 ומעלה. ברוב המקרים די בטיפול אחד להשגת הפחתה משמעותית ברמת ההזעה.

 

צילום:  "שאטרסטוק"

 

תופעות לוואי

ייתכנו תחושות של נפיחות, אדמומיות, אי נוחות זמנית, עקצוצים, כאב, חולשה, רצועה תפוסה או גושים מתחת לעור באזור הטיפול ו/או בזרוע עם סיום הטיפול. ברובם המכריע של המקרים, תופעות לוואי אלו ייעלמו בהדרגה תוך חודש.

 

הטיפול אינו מומלץ לבעלי קוצב לב או כל שתל אלקטרוני אחר, לאלוי הסובלים מבעיות נשימה וצורכים חמצן משלים, לסובלים מבעיות עור כרוניות ובעלי רגישות לאלחוש מקומי. הטיפול אינו מתאים לנשים בהריון ולמי שכבר עברו ניתוח קודם לטיפול בהזעה.

 

תופעת הזעת יתר אינה נעלמת בלי טיפול מקצועי ונכון.

 

היות ומכשיר ה- MiraDry מאדה את בלוטות הזיעה מבית השחי, התוצאה נשארת לתמיד.

 

מרכז רפואי ד"ר שלקוביץ –  רחוב בר כוכבא 23 בני ברק. מגדלי V, קומה 2.

טלפון: 1-700-50-59-59

פייסבוק:  https://www.facebook.com/derma.org.il

אתר:  www.derma.org.il

מייל:  clinif@derma.org.il