כותרות אחרונות
Search

"סודהסטרים" בשיתוף חברת המשקאות "PepsiCo" העולמית משיקים את טעמי פפסי להכנה ביתית.

צילום: יח"צ "סודהסטרים"

 

"סודהסטרים" בשיתוף חברת המשקאות "PepsiCo" העולמית משיקים את טעמי פפסי להכנה ביתית.

מעתה הצרכנים בישראל יוכלו ליהנות מטעמי "פפסי" המוכרים בבקבוקים הרב פעמיים של "סודהסטרים".

 

סודהסטרים מותג המים המוגזים הנמכר בעולם, משיקים בימים אלו את טעמי פפסי בישראל. מעתה יוכלו הצרכנים ליהנות מחמשת הטעמים האייקונים והמוכרים של פפסי (פפסי קולה, פפסי מקס, 7UP, 7up free ומירנדה) בהכנה ביתית תוך דאגה אקולוגית לכדור הארץ .

 

מדובר במהלך משמעותי שכן צרכני סודהסטרים אשר מכינים לעצמם סודה בבקבוק רב פעמי, יוכלו כעת לקנות את טעמי פפסי בבקבוקים נפרדים ולהוסיף את הטעם לבקבוק הסודהסטרים שלהם, וכך להכין בעצמם את המשקה המוכר והאהוב בבית.

 

עד כה הושקו טעמי פפסי של סודהסטרים ב-6 מדינות בהצלחה רבה ברחבי אירופה ובאוסטרליה. במדינות אלה נרשמה עליה של עשרות אחוזים במכירות כל מוצרי החברה : טעמים, גז ומכשירי הגזה – האחרון מצביע על הצטרפות צרכנים חדשים לקטגוריה.

 

צילום: יח"צ "סודהסטרים"

 

על פי סטורנקסט, שוק המשקאות המוגזים בבקבוקים צמח בשנת 2020 בכ- 6% אל מול 2019,  הגידול מונע על ידי משקאות הסודה שצמחו ב- 10% ומשקאות הדיאט עם צמיחה של 14%. לעומתם הצמיחה של סודהסטרים ברשתות השיווק נאמדת בכ-30% על פני מגוון מוצריה (עפ"י סטורנקסט), כלומר, צרכנים החלו לאמץ מכשירים לצריכה והכנה ביתית, כאלה המאפשרים התאמה אישית, גמישות וזמינות.

 

כמו כן, הגיל של צרכני הסודה הולך ויורד משנה לשנה בהתאם לטרנד הבריאות. צעירים בני 30 ומשפחות צעירות, עם או בלי ילדים, הן המאמצות החדשות של טרנד שתיית הסודה עם ובלי טעמים נוספים.

 

סטלה קריוף מנכ"לית סודהסטרים ישראל ציינה: "השקת הטעמים המוכרים של פפסי היא הבאת חדשנות אמיתית לקטגוריית המשקאות המוגזים בהכנה ביתית ואבן דרך משמעותית במשימה של סודהסטרים, לאפשר לצרכנים שלנו את המבחר הטוב ביותר של טעמים ומשקאות אותם ניתן להכין באופן עצמאי במכשיר בבית, כל זה  תוך כדי שמירה על הסביבה".

 

סדרת הטעמים תכלול את הטעמים "פפסי קולה", "פפסי מקס", "7UP", "7up free" ו"מירנדה".

מחיר:  19.90 ₪ לבקבוק טעם של 440 מ"ל  להכנת  עד-9 ליטר של משקה מוכן. 

ניתן יהיה להשיג את הטעמים של פפסי החל מהשבוע ברשתות השיווק הנבחרות ברחבי הארץ ובאתר החברה בכתובת sodastream.co.il

 

בסודהסטרים מגדירים את המהלך כשינוי אסטרטגי בדרך בה צרכנים בעולם שותים את המשקאות המוגזים האהובים עליהם. יודגש כי כלל הטעמים פותחו ויוצרו במפעל הטעמים של סודהסטרים באשקלון, תוך שיתוף פעולה הדוק עם המדענים ומומחי הטעמים של פפסי העולמית בארה"ב.